pokaż
Liczba pozycji: 5
Joga doznań i inne opowiadania erotyczne Black Chanterelle – ebook
Black Chanterelle
Rozkosz jest pojęciem absolutnym, nieujarzmionym ramami czasu, miejsca ani okoliczności. Od wieków na kartach historii kumulujemy subtelne piękno erotyzmu, kiełkujące obficie i bezustannie z upływem lat. Intrygi naszych uczuć, intymność dotyku, pierwotne popędy oraz fetysze uległy wprawdzie zmianom, jednak pożądanie uczyniło z seksu istotę ludzkiej natury, którą można obnażać na nieskończenie wiele...Data dostępności:
Data publikacji:
Reguły wojny – ebook
Marko Kloos
„Nikt nie pisze [militarnego s-f] lepiej niż Marko Kloos. Jego cykl Frontlines jest godnym następcą takich klasyków jak „Kawaleria kosmosu” Heinleina, czy „Wieczna wojna” Haldemana. – George R.R. Martin Minęły cztery lata, odkąd Ziemia rzuciła cała swoją militarną potęgę przeciwko obcym. Ludzkość cofnęła się znad krawędzi zagłady. W Układzie Słonecznym jest spokojnie. Póki co. Być może ocalali...Data dostępności:
Data publikacji:
Shitshow! – ebook
Charlie LeDuff
Nowa książka autora nagrodzonej Pulitzerem „Detroit. Sekcja zwłok Ameryki”! Charlie LeDuff, ekscentryczny amerykański dziennikarz, wraz z ekipą telewizyjną rusza w podróż po Stanach Zjednoczonych, oddając głos tym, których na co dzień nikt nie chce słuchać. Biali mężczyźni ciężko pracujący przy wydobyciu ropy, meksykańscy imigranci docierający do USA wpław przez Rio Grande, czarnoskórzy mieszkańcy...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: