pokaż
Liczba pozycji: 9
Pokaz mody i namiętności - opowiadanie erotyczne – audiobook
Black Chanterelle
Sylvia, doświadczona modelka, otrzymuje propozycję uczestnictwa w wyjątkowo intrygującym pokazie mody. Jako że w ostatniej chwili decyduje się pójść w nim na zastępstwie, nie zdaje sobie sprawy z charakteru, formy ani szczegółów imprezy. Słysząc o „erotycznym pokazie", spodziewa się prezentacji luksusowej, seksownej bielizny lub bardzo wyzywających kreacji, lecz jej najśmielsze oczekiwania zostają...Data dostępności:
Data publikacji:
Szkodliwy pakiet cnót – audiobook
Mariola Zaczyńska
Na offowy pokaz mody w niedużym mieście ma zjechać cała śmietanka celebrycka. Impreza staje pod znakiem zapytania, gdy podczas budowania wybiegu, robotnicy trafiają na stare cmentarzysko. A wśród setek kości znajdują się te jedne... współczesne. Rusza śledztwo. Prywatne dochodzenie prowadzi też dziennikarka, która przyjechała relacjonować wydarzenie. Miasto budzi w niej wspomnienia, głównie o przyjaciółce,...Data dostępności:
Data publikacji:
Błyszcz ołowiu – audiobook
Anna Maria Wybraniec
Narrator przychodzi na pokaz drag queen, by spotkać Tomka, kolegę z podstawówki. W palcach obraca srebrną grudkę. Kamień przypomina o wydarzeniach sprzed lat - o bezwzględności nastolatków wobec odmieńca i dziwnej chorobie, na którą zapadł chłopak mówiący po śląsku. Lektura dla miłośników dark fantasy.Data dostępności:
Data publikacji:
Futra, perły i łzy jak piołun gorzkie – audiobook
Danuta Noszczyńska
Do czego doprowadziła chciwość? Tom drugi serii „Siedem grzechów głównych”. Zarówno dobro, jak i zło wraca do człowieka ze zdwojoną mocą. Sandra wychowała się w małej mieścinie. Tam życie płynie zupełnie inaczej niż w wielkim mieście. Za czym innym się goni, o czym innym marzy. Jednak i tam życie potrafi zaskoczyć ‒ to, co oczywiste, może okazać się pozornym, proste skomplikowanym, dobre złym, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Macie dziś szczęście – audiobook
Lidia Liszewska Robert Kornacki
Przejmująca powieść wypełniona po brzegi emocjami i bohaterowie, których nie sposób nie pokochać! Ewa i Jędrzej prowadzą telewizyjny program Macie dziś szczęście, w którym pomagają potrzebującym. Chociaż audycja bije rekordy oglądalności, duet prowadzących poza ekranem nie darzy się sympatią i ciepłymi uczuciami. Nastawiona na sukces kobieta zmaga się z problemem, który odkrywa Jędrzej. On sam...Data dostępności:
Data publikacji:
Shitshow! – ebook
Charlie LeDuff
Nowa książka autora nagrodzonej Pulitzerem „Detroit. Sekcja zwłok Ameryki”! Charlie LeDuff, ekscentryczny amerykański dziennikarz, wraz z ekipą telewizyjną rusza w podróż po Stanach Zjednoczonych, oddając głos tym, których na co dzień nikt nie chce słuchać. Biali mężczyźni ciężko pracujący przy wydobyciu ropy, meksykańscy imigranci docierający do USA wpław przez Rio Grande, czarnoskórzy mieszkańcy...Data dostępności:
Data publikacji:
Młoda para + 1 - opowiadanie erotyczne – audiobook
Catrina Curant
„Eliza, zamiast podać drinka, odstawiła go na stolik, a potem podeszła do dziewczyny i pocałowała ją samymi ustami, by na koniec przeciągnąć językiem po jej dolnej wardze. Eliza przymknęła oczy. Całowała się z kobietami, na imprezach podczas studiów to było modne, ale nigdy tak. Zawsze na pokaz, zawsze po to, aby wzbudzić ciekawość mężczyzn, czasem po to, aby szokować. Ten pocałunek był inny, intymny,...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: