pokaż
Liczba pozycji: 6
Wielka kolekcja dekoracji ciast – ebook
Alan Dunn
Ten poradnik zawiera ponad 100 zilustrowanych zdjęciami instrukcji dekorowania ciast w klasycznym stylu Alana Dunna. Krok po kroku opisuje wykonanie zachwycających tortów na różne okazje i podaje, jakie narzędzia są do tego potrzebne. Znajdziesz tu techniki i przepisy na wszelkie ciasta, bukiety i kompozycje kwiatowe – od tropikalnych i egzotycznych po urodzinowe, weselne i świąteczne. Zrealizowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Księga zaklęć i czarów – ebook
Devin Hunter
Przejmij kontrolę nad swoim losem i wyczaruj sobie życie pełne magii. Poznaj zaklęcia, rytuały i czary współczesnej czarownicy. Devin Hunter - profesjonalny okultysta, podcaster i wydawca czasopisma „Modern Witch”, sięgając do prywatnej księgi czarów wydobywa z niej zaklęcia i czary: miłosne, uzdrawiające i ochronne. Dzieli się swoją niemal dwudziestoletnią praktyką i pokazuje, jak przejąć...Data dostępności:
Data publikacji:
Choinka w kulturze polskiej. Symbolika drzewka i ozdób – ebook
Katarzyna Smyk
Bożonarodzeniowa choinka i jej ozdoby są znakami symbolicznymi o wieloplanowych sensach, różnorodnej motywacji i funkcjach. Współczesny Polak przypisuje im przede wszystkim funkcje estetyczne. Jednakże odgrywają one również rolę przedmiotów o funkcji religijnej, w pierwszym rzędzie związanych z chrześcijaństwem, gdyż świąteczna jodełka stała się symbolem narodzenia Chrystusa oraz rajskich drzew. Zwyczaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowy Jednominutowy Menedżer – ebook
Spencer Johnson Ken Blanchard
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: