podstawy
Liczba pozycji: 59
Audio Kurs - Francuski Krok dalej – audio kurs + ebook
Praca zbiorowa
Francuski Krok dalej : 212 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej francuskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ciekawostki: biznesowy savoir-vivre, Paryż barona Haussmana, Quebec, pochodzenie szampana, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami. Francuski Krok dalej przeznaczony jest dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Polish Conversations. Polski - Konwersacje! – audio kurs + ebook
Victoria Atkinson
Polski Konwersacje przeznaczony jest dla osób początkujących i średnio zaawansowanych oraz wszystkich, którzy chcą szybko i samodzielnie nauczyć się swobodnie rozmawiać po polsku. Kurs, w którego skład wchodzi książka oraz dwie płyty audio z nagraniami, uczy ponad 500 wyrażeń niezbędnych w codziennej rozmowie. Nauka z kursem ułatwi samodzielne porozumiewanie się podczas podróży, w hotelu, w pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Czeski Kurs podstawowy – audiokurs + ebook
EDGARD
Audio Kurs Czeski Kurs Podstawowy Kurs do samodzielnej nauki. 1500 najważniejszych słów i zwrotów dla osób początkujących i zaczynających naukę + gramatyka. Audio Kurs Czeski Kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących, zaczynających naukę oraz tych, które chciałyby szybko przypomnieć sobie podstawy języka czeskiego i przygotować się do podróży. Kurs polecamy wyjeżdżającym do Czech,...Data dostępności:
Data publikacji:
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych – audiobook
Paweł Kowalewski
Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Żyletkę zawsze noszę przy sobie. Depresja dzieci i młodzieży – audiobook
Małgorzata Gołota
„Lektura obowiązkowa, ważniejsza od wszystkich lektur z podstawy programowej języka polskiego”. Paweł Lęcki „Głęboko wierzę w to, że ludzie generalnie nie chcą umierać. Ale ci sami ludzie w określonych sytuacjach nie mogą kontynuować życia”. Brunon Hołyst, profesor nauk prawnych, suicydolog Z DANYCH KOMENDY GŁÓWNEJ POLICJI WYNIKA, ŻE Z ROKU NA ROK ROŚNIE LICZBA PRÓB...Data dostępności:
Data publikacji:
Niezbędnik każdego podróżnika – audio kurs + ebook
Praca zbiorowa
5 JĘZYKÓW - 1 KURS Niezbędnik każdego podróżnika to wyjątkowy kurs do nauki aż 5 najbardziej popularnych języków europejskich: angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego oraz włoskiego. Przeznaczony jest dla osób początkujących, oraz wszystkich, którzy chcą szybko i samodzielnie opanować najważniejsze zwroty i wyrażenia przydatne w każdej podróży. Kurs uczy słów i zwrotów niezbędnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski - Wersja amerykańska. Kurs Podstawowy – audio kurs + ebook
Praca zbiorowa
Kurs do samodzielnej nauki. 1500 najważniejszych słów i zwrotów dla osób początkujących i zaczynających naukę + gramatyka Angielski (wersja amerykańska) Kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących i wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw tego języka. Kurs polecamy wyjeżdżającym do USA w celach turystycznych, do pracy i na studia. Kurs podstawowy obejmuje 12 lekcji (148 min....Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: