podstawy
Liczba pozycji: 94
Mecz wygrywa się w szatni! 7 przykazań lidera jak stworzyć zwycięski zespół w życiu i biznesie – audiobook
Jon Gordon Mike Smith
"ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPORTOWE, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDEJ INNEJ DZIEDZINIE! Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Pewność Siebie w samochodzie – audiobook
Paweł R. Stań
"Pewność siebie w samochodzie" to nagranie wizualizacyjno-medytacyjne, wykorzystujące podstawy NLP ze specjalnie dobranym podkładem wygenerowanym dzięki Neuro-Programmerowi. Celem tego ćwiczenia jest zwiększenie poczucia pewności w sytuacji jazdy samochodem. Dzięki temu nagraniu: wyeliminujesz, albo znacznie ograniczysz wpływ stresu na Twoją jazdę samochodem egzaminator będzie Cię postrzegał...Data dostępności:
Data publikacji:
Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5 – audiobook
Renata Zarzycka
Kronika Akaszy to energetyczne Pole Informacji Wszechświata, w którym zanurzone jest wszystko co istnieje, przeszłość, przyszłość i teraźniejszość. Jest to bogactwo obfitości informacji, z której każdy może czerpać garściami. Rozmowa z kroniką Akaszy to wrodzona umiejętność każdego człowieka. Wystarczy oczyścić ciało, emocje, uczucia i myśli z energetycznych toksyn, przypomnieć sobie o niej i działać....Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: