podstawowych
Liczba pozycji: 87
Niemiecki w pracy. 1000 podstawowych słów i zwrotów – audio kurs
Dorota Guzik
Niemiecki w pracy dla początkujących - 1000 słów i zwrotów Chcesz szybko opanować słownictwo przydatne w pracy za granicą? Ucz się z kursem „Niemiecki w pracy dla początkujących - 1000 podstawowych słów i zwrotów” , który wprowadza praktyczne tematy i rozwija słownictwo przydatne w różnych sytuacjach w pracy oraz podczas ubiegania się o nową posadę. Kurs przeznaczony jest dla osób...Data dostępności:
Data publikacji:
Niemiecki w praktyce. 1000 podstawowych słów i zwrotów – audio kurs
Dorota Guzik
Chcesz szybko opanować słownictwo przydatne w podróży? Ucz się z kursem „Niemiecki w praktyce - 1000 podstawowych słów i zwrotów” , który wprowadza praktyczne tematy i rozwija słownictwo przydatne w różnych sytuacjach w podróży i podczas pobytu za granicą. Kurs przeznaczony jest dla osób zaczynających naukę i tych, którzy po przerwie chcą przypomnieć sobie podstawowe słownictwo. W kursie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rosyjski w pracy. 1000 podstawowych słów i zwrotów – audio kurs
Dorota Guzik
Chcesz szybko opanować słownictwo przydatne w pracy za granicą? Ucz się z kursem „Rosyjski w pracy dla początkujących - 1000 podstawowych słów i zwrotów” , który wprowadza praktyczne tematy i rozwija słownictwo przydatne w różnych sytuacjach w pracy oraz podczas ubiegania się o nową posadę. Kurs przeznaczony jest dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę oraz tych, którzy używają języka...Data dostępności:
Data publikacji:
Rosyjski w podróży. 1000 podstawowych słów i zwrotów – audio kurs
Dorota Guzik
Chcesz szybko opanować słownictwo przydatne w podróży? Ucz się z kursem „Rosyjski przed wyjazdem - 1000 słów i zwrotów w podróży” , który wprowadza praktyczne tematy i rozwija słownictwo przydatne w różnych sytuacjach w podróży i podczas pobytu za granicą. Kurs przeznaczony jest dla osób zaczynających naukę i tych, którzy po przerwie chcą przypomnieć sobie podstawowe słownictwo. W kursie...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja w firmie i w zespole – ebook
Jacek Jędrzejczak
Świadome zarządzanie komunikacją z firmie i zespole to zakres podstawowej wiedzy i umiejętności niezbędnych każdemu przełożonemu w budowaniu relacji w zespole. Umiejętność komunikacji to jeden z podstawowych obszarów, w którym każdy przełożony musi się wciąż doskonalić.Data dostępności:
Data publikacji:
Język hindi. Część I. Kurs podstawowy – ebook
Danuta Stasik
Podręcznik zawiera zasób podstawowych wiadomości z gramatyki współczesnego standardowego języka hindi wraz z praktycznym materiałem ilustracyjnym w postaci tekstów, dialogów i ćwiczeń.Data dostępności:
Data publikacji:
Szczeliny istnienia – ebook
Jolanta Brach-Czaina
Kultowy esej filozoficzny. Dotyczy podstawowych sytuacji egzystencjalnych: miłości, cierpienia, umierania, narodzin z perspektywy codzienności. Słynny opis pierogów z wiśniami i szmaty do podłogi. Nagroda Polskiego Towarzystwa Wydawców Książek w 1994 roku.Data dostępności:
Data publikacji:
Spotkanie nad morzem – audiobook
Jadwiga Korczakowska
Samolubna, wiecznie niezadowolona jedynaczka – dziewięcioletnia Danusia – spędza wakacje nad morzem, gdzie poznaje niewidomą dziewczynkę. Pod wpływam znajomości z nią zmienia swój stosunek do otoczenia, Elza natomiast zyskuje przyjaźń i nadzieję na odmianę życia, a może nawet... wyleczenie? Książka zalecana jako lektura dla szkół podstawowych.Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek i Reputacja: Budowanie Autentycznego Sukcesu – ebook
Edgar Enderson
Książka zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć, czym jest wizerunek i reputacja, a następnie przedstawia wskazówki dotyczące identyfikacji celów wizerunkowych oraz skutecznego budowania autentycznego wizerunku. przedstawia skuteczne strategie zarządzania reputacją oraz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi. Książka przeznaczona dla wszystkich, którzy pragną...Data dostępności:
Data publikacji:
Paradoks Kano: Odkrywając Esencję Satysfakcji Klienta – ebook
Elisabeth Coleger
Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...Data dostępności:
Data publikacji: