podstawa
Liczba pozycji: 16
O czym szumią wierzby – audiobook
Kenneth Grahame
Pełna fantazji i humoru opowieść o przygodach czterech przyjaciół - Kreta, Szczura Wodnego, Boksuka i Ropucha. Klasyczna powieść dla dzieci, pierwotnie opublikowana w 1908 roku, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem kolejnych pokoleń czytelników. Została przetłumaczona na wiele języków, była także podstawą kilku ekranizacji, adaptacji teatralnych i radiowych.Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zeszyt w kratkę – audiobook
Jan Twardowski
Na opowiadaniach z Zeszytu w kratkę (1973, 1978, 2009) wychowało się już kilka pokoleń dzieci. Serdecznym tonem, prostym, pełnym humoru językiem autor wprowadza w świat dobra, przyrody, wiary. Jako bystry obserwator i doświadczony pedagog stara się przybliżyć młodym odbiorcom to, co najważniejsze. Uczy żyć we współczesnej rzeczywistości, z zachowaniem wrażliwości i szacunku do otaczającego świata. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Spójrz mi w oczy, Audrey – ebook
Sophie Kinsella
Sophie Kinsella zagościła na brytyjskich listach bestsellerów dzięki swojej pierwszej książce, będącej podstawą kasowego filmu pt. Wyznania zakupoholiczki. Książka Spójrz mi w oczy, Audrey to jej pierwsza powieść dla młodych czytelników. 14-letnia Audrey cierpi na zaburzenia lękowe. Nie chodzi do szkoły, rzadko opuszcza dom, nosi ciągle ciemne okulary. Terapia przynosi powolne postępy, ale nabiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Anioł i stróż – audiobook
Jan Konior
Teksty pochodzą z publikacji Autora wydanych w latach 2000-2011 (w wyborze i opracowaniu Aleksandry Iwanowskiej). Ile słońca w słoneczniku, powiedz, drogi mój chłopczyku? Wiersze i proza dla dzieci 1973-1998 , Warszawa 2000; Kubek z jednym uchem , wyd. 2 zm., Poznań 2011; Nie tylko o jeżach. Myśli i opowieści o przyrodzie , Warszawa 2000; Nie tylko wrona chodzi zdziwiona , Warszawa 2000; Nowe patyki...Data dostępności:
Data publikacji:
Lektury w klasie I (zbiór) – ebook
Praca zbiorowa
Książka zawiera wypisy z lektur szkolnych (fragmenty). Zadbano o zgodność publikacji z nową podstawą programową. Proponowane lektury obejmują wszystkie gatunki literatury dziecięcej wymienione w nowej podstawie programowej. Są to: baśnie, bajki, opowiadania, wiersze i komiksy. Teksty opatrzono pytaniami, które służą doskonaleniu czytania ze zrozumieniem i rozwijają umiejętność pracy z tekstem. Dodano...Data dostępności:
Data publikacji:
#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie – audiobook
Michał Dusiński Tomasz Borowiec
Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują....Data dostępności:
Data publikacji:
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji – audiobook
Michael Yardney
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Ja jestem OK, Ty jesteś OK. Minipodręcznik do życia w szczęściu, w zgodzie ze sobą i innymi – ebook
Alicja Szczypiorska
Alicja Szczypiorska ukończyła dziennikarstwo na UW, negocjacje i mediacje na SWPS, produkcję filmową na Uczelni Łazarskiego. Studiowała też w Instytucie Krajów Rozwijających się oraz w Instytucie Psychologii Stosowanej. Pracowała w telewizji TVN jako kierownik produkcji, dziennikarz i reporter. W firmie szkoleniowej była szefową działu eventów. Przez te wszystkie lata szukała swojej unikalnej drogi...Data dostępności:
Data publikacji: