podstawa
Liczba pozycji: 68
Fenomen poranka – audiobook
Hal Elrod
Hal Elrod – człowiek sukcesu i światowej sławy mówca motywacyjny, autor programu Miracle Morning – w książce Fenomen poranka uczy, jak zmienić swój sposób wstawania dzięki prostym technikom, które uczynią twoje poranki bardziej zorganizowanymi i owocnymi. Zdaniem Elroda, udane początki dnia są kluczem do szczęśliwszego, pełnego sukcesów życia. Miracle Morning to program 30-dniowej przemiany nawyków...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak rozwinąć swój potencjał – audiobook
Zespół autorski – Andrew Moszczynski Institute
Część pierwsza kolekcji może pomóc czytelnikom określić swój potencjał, czyli posiadany zasób możliwości, mocy i zdolności twórczych. Każdy człowiek go ma, ale bardzo często jego uwolnienie jest blokowane przez fałszywe przekonania, brak wiary w siebie i kompleksy. Treści zawarte w tej części mogą pomóc odkryć i usunąć te blokady poprzez konsekwentne działanie zmierzające do wytyczenia kierunku zmian....Data dostępności:
Data publikacji:
Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć – audiobook
John C. Maxwell
Tylko jedna bariera stoi między Tobą a sukcesem! Nie jest nią doświadczenie. Nie jest nią talent. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz,...Data dostępności:
Data publikacji:
Asertywna i Spełniona – audiobook
Kamila Rowińska
Audiobook Asertywna i Spełniona w jasny sposób wytłumaczy Ci, czym jest asertywność. Dowiesz się, dlaczego się przydaje, wręcz jest niezbędna w życiu. Autorka książki, Kamila Rowińska, dokładnie pokaże Ci, jak się jej nauczyć. Dzięki licznym przykładom z życia łatwo odnajdziesz się w omawianych sytuacjach i skonfrontujesz je ze swoimi reakcjami. Zastanów się… 1. Czy zdarza się, że przejmujesz na...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziękuję, wolę więzienie – audiobook
Jeremi Bożkowski
Intrygujący, drapieżny kryminał, a zarazem świetnie napisana powieść psychologiczna. Jego akcja toczy się w latach 80-tych XX wieku, które przedstawione są bez retuszu i na serio. W przeciwieństwie do innych książek tego autora, nie jest to lektura lekka i zabawna – tym razem uderzył on w ton poważniejszy. Jedna rzecz się nie zmienia – gdy na kartach powieści pojawi się trup, do akcji wkroczy milicyjny...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? – audiobook
Renata Zarzycka
Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? – audiobook
Renata Zarzycka
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...Data dostępności:
Data publikacji: