podstawa
Liczba pozycji: 14
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Cudownie ocalony – audiobook
Andrzej Mularczyk
Książka autora serii "Sami swoi". Przedstawiona w satyrycznej konwencji historia Mikołaja Biesaga, cudownie ocalonego z pogromu w 1939 roku. Około ćwierć wieku później Biesaga postanawia spełnić niegdysiejszą obietnicę i wybudować kapliczkę, którą chce podziękować za uratowane życie. Pomysł nie spotyka się z entuzjazmem władz prowincji, gdzie zamieszkuje Mikołaj, nie wzbudza także entuzjazmu jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Finanse Komunalne – e-wydanie – 2/2024
"Finanse Komunalne" to dwumiesięcznik łączący w sobie walory pisma naukowego i praktycznego. Jego oferta jest skierowana, zarówno do profesjonalistów o zaawansowanej wiedzy z zakresu działalności finansowej jednostek samorządu terytorialnego, jak i osób chcących poznać podstawy funkcjonowania samorządów w sferze finansów publicznych. Na merytoryczną zawartość czasopisma składają się artykuły, omówienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajemnice Rokicińskiej Manufaktury – audiobook
Fred Belin
W 1931 roku, w okresie spadku nakładów prasy i zamykania kolejnych tytułów, zostaje wznowiony „Dziennik Łódzki”. Redakcja, aby pozyskać czytelników, drukuje sensacyjną powieść opowiadającą o wydarzeniach, którymi żyje całe miasto. „Tajemnice Rokicińskiej Manufaktury” ukazują się w „Dzienniku Łódzkim” w pięćdziesięciu odcinkach – od 1 października do 22 listopada 1931 roku. Autor – dziennikarz „Dziennika”...Data dostępności:
Data publikacji:
#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie – audiobook
Michał Dusiński Tomasz Borowiec
Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują....Data dostępności:
Data publikacji:
Pan Tadeusz. Lektura z opracowaniem – audiobook
Adam Mickiewicz Lidia Rupik
Pan Tadeusz, ponadczasowe dzieło Adama Mickiewicza, autora m.in. Sonetów krymskich, Dziadów czy Konrada Wallenroda, ukazuje się w formie audiobooka, w interpretacji Tomasza Czarneckiego. Dwanaście ksiąg obrazu ukochanej ojczyzny odmalował Adam Mickiewicz w epopei narodowej. Litwa, jego kraj lat dziecinnych, jest rajem, do którego tęsknił autor przebywając na emigracji. Ten audiobook to wspaniała opowieść...Data dostępności:
Data publikacji:
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji – audiobook
Michael Yardney
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych – audiobook
Paweł Kowalewski
Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...Data dostępności:
Data publikacji: