poczta
Liczba pozycji: 5
Office 2021 i Microsoft 365. Krok po kroku – ebook
Joan Lambert Curtis Frye
Szybka metoda nauki popularnych aplikacji Microsoft Office Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu aplikacji Microsoft 365. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności. Oszczędzające czas rozwiązania dla programów Excel, Word, PowerPoint i Outlook Formatowanie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Office 2019 Krok po kroku – ebook
Joan Lambert Curtis Frye
Szybka metoda nauki. Microsoft Office 2019. Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Office 2019. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności. Zawiera omówienie programów Excel, Word, PowerPoint i Outlook Budowanie wydajnych skoroszytów programu...Data dostępności:
Data publikacji:
Microssoft Office 2016 Krok po kroku – ebook
Joan Lambert Curtis Frye
Szybka metoda nauki Microsoft Office 2016 Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Office 2016. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności. Zawiera omówienie programów Excel, Word, PowerPoint i Outlook. Zawiera informacje o subskrybcji Office 365 ...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku – ebook
Joan Lambert
Szybka metoda nauki Microsoft Outlook 2016 Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Outlook 2016. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności. • Poznawaj i ćwicz nowe umiejętności pracując z materiałami przykładowymi • Sprawniej zarządzaj swoją pocztą...Data dostępności:
Data publikacji:
Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji – audiobook
Rafał Świerzy
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja... Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji...Data dostępności:
Data publikacji: