piotr m
Liczba pozycji: 9
Jak szlifować wystąpienia? – ebook
Piotr Bucki
W tytule "Jak szlifować wystąpienia?" Piotr Bucki - oceniający co roku setki wystąpień biznesowych - uczy, jak się przygotować do dobrego wystąpienia, jak mówić, żeby Cię słuchano, i co mówić, żeby osiągnąć zamierzony cel. Dzięki temu e-bookowi poznasz cechy dobrych mówców, dobre praktyki, sztuczki prezenterów i… często popełniane błędy. Dowiesz się, jak działa mózg odbiorcy i dlaczego tak ważne...Data dostępności:
Data publikacji:
Idealna prezentacja krok po kroku – ebook
Piotr Bucki
W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswazyjnej prezentacji liczb i statystyk. Dowiesz się, jak działa mózg odbiorcy i jak projektować slajdy, żeby...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak komunikować się w pracy? – ebook
Piotr Bucki
W tytule "Jak komunikować się w pracy?" Piotr Bucki uczy umiejętności mądrego i sprawnego komunikowania - jednej z najczęściej poszukiwanych kompetencji u pracowników. Ten e-book odkryje przed Tobą sekrety dobrej komunikacji. Nauczysz się lepiej mówić, a przede wszystkim - lepiej słuchać oraz kształtować empatię. Nauczysz się komunikować z pełną świadomością, by osiągać swoje cele i budować lepsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak się mądrze motywować? – ebook
Piotr Bucki
W tytule "Jak się (mądrze) motywować?" Piotr Bucki uczy, jak wytrwać w swoich postanowieniach i jak osiągać zamierzone cele. Z tym e-bookiem zobaczysz, jak wielkim manipulatorem jest Twój mózg i gdzie mieszka siła woli. Poznasz podstawowe mechanizmy działania Twojego biologicznego komputera i nauczysz się technik ćwiczenia siły woli. Dowiesz się, jak rozpoznawać czyhające na Ciebie zagrożenia i pułapki...Data dostępności:
Data publikacji:
Zaświaty za kulisami. Pismo automatyczno - intuicyjne z pełną świadomością – ebook
Piotr Kociszewski
Zaświaty za kulisami Piotra Kociszewskiego to książka przełamująca stereotypy dotyczące różnego typu kontaktów z zaświatami, duchami czy energiami nie z naszego fizycznego świata. Autor sprowadza te kontakty „na ziemię”, obnaża je, ukazuje od ludzkiej, zwyczajnej strony, dalekiej od mistycyzmu, bez otoczki wiedzy tajemnej. Dzieli się z czytelnikami własnymi, także trudnymi doświadczeniami...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone – ebook
Ed Catmull Amy Wallace
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. – ebook
Amy Wallace Ed Catmull
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar. Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały...Data dostępności:
Data publikacji:
Wycena akcji a sprawozdawczość finansowa – ebook
Karol M. Klimczak
Autor pokazuje relacje między wyceną akcji a sprawozdawczością finansową. Temat ten jest szczególnie istotny dla inwestorów giełdowych, którzy korzystają z różnych źródeł informacji, w tym sprawozdań finansowych. Zmiany zachodzące w regulacjach prawnych, rozwój możliwości inwestowania kapitału w Polsce, przenikanie się kapitałów w ramach różnych rynków kapitałowych powodują, że konieczne staje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyczepne historie – ebook
Chip Heath Dan Heath
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...Data dostępności:
Data publikacji: