perswazji
Liczba pozycji: 8
TAK! 60 sekretów nauki perswazji – audiobook
Robert B. Cialdini Noah Goldstein Steve Martin
Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zarabiania – audiobook
P.T. Barnum
„Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zarabiania” to klasyczny już bestseller z zakresu rozwoju osobistego i literatury na temat budowania fortuny. Publikacja obfituje w praktyczne rady, których zastosowanie ma ułatwić odbiorcy osiągnięcie biznesowego sukcesu. Autor nie ogranicza się przy tym do suchych wskazówek budowanych w formie nakazów i zakazów, tylko wzbogaca je licznymi anegdotami ze swojego...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji – audiobook
Michael Yardney
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywacja przez manipulację (skandal, atak, lęk, obiecanki). Demaskowanie Sprawcy. Czym jest motywacja? Cz. 2 (audobook) – audiobook
Renata Zarzycka
Jest tylko dwa sposoby, aby wpłynąć na ludzi. Czy wiesz, jakie? W jaki sposób dzieci ćwiczą na rodzicach swoją siłę perswazji? Kim jest narcystyczna matka lub zaborczy ojciec? Czy może istnieć zaborcze dziecko manipulujące dorosłymi i rówieśnikami poprzez szantaż emocjonalny? Czy znasz kilka z często używanych technik manipulacji takich jak obwinianie, obrażanie, obgadywanie czy osądzanie? Czy manipulacja...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Negocjacji. Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu, Przygotowanie. Błędy. Targowanie – audiobook
Paweł Gołembiewski
CHCESZ OSIĄGAĆ SPEKTAKULARNE WYNIKI W NEGOCJACJACH CEN NIERUCHOMOŚCI? Marzą Ci się korzystniejsze porozumienia? Chcesz zarabiać więcej? Książka Biblia Negocjacji Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu jest wynikiem 22-letnich doświadczeń negocjatora i przedsiębiorcy: ✔ Dzięki tej książce nauczysz się negocjować skuteczniej. ✔ Rozszerzysz Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne. ✔ Nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji:
Odejść czy pozostać w związku partnerskim? Konflikty w relacjach międzyludzkich i skuteczne sposoby ich rozwiązywania – audiobook
Renata Zarzycka
Jak poradzić sobie po rozstaniu? Wyciągnij wnioski z nieudanego związku i rozpocznij "nowe życie" bez obwiniania się o przeszłość. Celem jest porozumienie, ugoda, spokój i szczęście teraz, i w przyszłości. Ten audiobook pozwala na refleksję nad tym, czy to już koniec i nic się nie da zrobić, aby uzdrowić związek, czy warto jeszcze popracować nad sobą i uzdrowić relacje. Znajdziesz tu informacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: