personel zarządzanie
Liczba pozycji: 5
Personel i Zarządzanie – e-wydanie – 4/2024
Tytuł adresowany do kadry zarządzającej, specjalistów HR. Miesięcznik Personel i Zarządzanie to jedyne profesjonalne czasopismo na rynku, które pomaga zarządzać zespołem poprzez dobór odpowiedniej metody kierowania ludźmi. Czasopismo porusza nie tylko tematy dotyczące HRM, ale również związane z budowaniem odpowiedniej strategii rozwoju dla firmy. Na przykładach zaczerpniętych z życia radzi, jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie pracą – ebook
Zdziasław Jasiński
Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań (zachowań) na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie (cele wytwórcze), stworzyć właściwe proporcje w procesie pracy, dobrać, rozmieścić i zespolić w nim ludzi, tak zaplanować ich działania, aby realizacja tego procesu była możliwa przy najmniejszych nakładach środków rzeczowych i pracy żywej (cele ekonomiczne) oraz zaspokoiła oczekiwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywowanie w przedsiębiorstwie – ebook
Zdzisław Jasiński
Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania odpowiednie do ich kwalifikacji i umiejętności. To jednak nie wystarczy. Swoim działaniem powinien także wyzwolić wolę i chęć działania pracowników, powinien kształtować pożądane przez niego ich zachowania i postawy. Sukces zależy tu od tego, czy zna mechanizmy motywowania, jakie posiada...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyki HRM - Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku – ebook
Praca zbiorowa
Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development (PSTD. Na 256 stronach znajdą Państwo najciekawsze studiów przypadku z dziedziny zarządzania firmą szczególnie w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Wybór artykułów pochodzi z czasopisma „Personel i Zarządzanie”. Praktyki HRM to pozycja nie tylko dla działów HR,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jakość i marketing usług medycznych – ebook
Katarzyna Krot
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki...Data dostępności:
Data publikacji: