pawla
Liczba pozycji: 6
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pamiętnik – audiobook
Paweł Jasienica
„Pamiętnik” Pawła Jasienicy jest jego ostatnim, niestety nieukończonym, przesłaniem do czytelników. Pisany był od 5 stycznia 1970 roku, już w okresie rozwijającej się, choć jeszcze utajonej, ciężkiej choroby autora, która miała po ośmiu miesiącach spowodować jego przedwczesną śmierć. Najcenniejsze karty tej pracy to wspomnienia z carskiej Rosji, gdzie Lech Beynar urodził się i wychowywał do dziewiątego...Data dostępności:
Data publikacji:
Lwy negocjacji nieruchomości – audiobook
Paweł Gołembiewski
Jak negocjować cenę mieszkania? Negocjacje nieruchomości. Oto kompletne kompendium wiedzy, poradnik o tym jak dobrze zrobić negocjacje nieruchomości. 24 historie z życia. Tylko negocjacje nieruchomości. Oczami 11 autorów. Negocjacja ceny mieszkania bez tajemnic. Jak negocjować cenę mieszkania? Jakich argumentów użyć przy negocjacjach z deweloperem? Jak przekonać sprzedającego do korzystnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Reder 44 – audiobook
Piotr Czarnecki
Powieść political-fiction w realiach II wojny światowej. Pierwszy tom nowej sagi historycznej. Rok 1944. Alianci wylądowali w Normandii, a Armia Czerwona prze na zachód w kierunku Berlina. Losy wojny i Polski pod rządami Stalina wydają się być przesądzone. A gdyby historia potoczyła się inaczej? Losy bohaterów porucznika Pawła Redera, Heleny Ornatowskiej i pułkownika Abwehry Kurta von Mansfelda...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Negocjacji. Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu, Przygotowanie. Błędy. Targowanie – audiobook
Paweł Gołembiewski
CHCESZ OSIĄGAĆ SPEKTAKULARNE WYNIKI W NEGOCJACJACH CEN NIERUCHOMOŚCI? Marzą Ci się korzystniejsze porozumienia? Chcesz zarabiać więcej? Książka Biblia Negocjacji Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu jest wynikiem 22-letnich doświadczeń negocjatora i przedsiębiorcy: ✔ Dzięki tej książce nauczysz się negocjować skuteczniej. ✔ Rozszerzysz Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne. ✔ Nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji: