otwarcie
Liczba pozycji: 6
Zarządzanie. Nowe otwarcie – audiobook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Baśnie Braci Grimm: O wilku i siedmiu koźlątkach – audiobook
BRACIA GRIMM
Żyła niegdyś koza, która była matką siedmiu koźlątek. Pewnego dnia musiała zostawić dzieci same w domu. Przestrzegła je, aby nie wpuściły do chaty wilka. Wkrótce do domu kozy i koźląt przybył wilk. Kózki dwukrotnie odrzuciły jego prośbę o otwarcie drzwi, gdyż wiedziały, że to nie puka ich mama. Wilka jednak był wyjątkowo sprytny i nie ustawał w próbach oszukania koźlątek.Data dostępności:
Data publikacji:
Uciekaj, Tariko – audiobook
Joanna Piotrowska
Co zrobisz, by uratować swojego jedynego przyjaciela? Dziesięcioletni hinduski chłopiec o imieniu Advay nie ma łatwego dzieciństwa. Maltretowany przez ojczyma, zamknięty w sobie i pełen nieufności w stosunku do innych ludzi, pewnego dnia na lokalnym targu zauważa małą małpkę o wielkich oczach. Postanawia wyrwać ją z rąk brutalnego handlarza, który znęca się nad zwierzęciem, zmuszając je do tańca na...Data dostępności:
Data publikacji:
Coś – audiobook
H.C. Andersen
Historia pięciu braci, którzy w swoim życiu chcieli osiągnąć tytułowe „coś". Pierwszy wyrabiał cegły, drugi został murarzem, trzeci budowniczym, a czwarty twórcą zupełnie nowych rzeczy. Tylko piąty nie kwapił się do pracy. Chciał wszystko zrozumieć, ocenić i skrytykować. Sądził, że tylko taką drogą może do „czegoś" dojść. Każdy z braci zajął się realizacją swoich planów. Piąty brat czuł się lepszy...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: