otwarcie
Liczba pozycji: 6
Zarządzanie. Nowe otwarcie – audiobook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczęście – ebook
Fearne Cotton
Praktyczny i przyjazny poradnik, który pomoże Ci cieszyć się szczęściem każdego dnia Chcesz nauczyć się odczuwać radość z małych i prostych rzeczy? Szukasz wewnętrznej równowagi, która pomoże Ci bardziej optymistycznie patrzeć w przyszłość? Pragniesz żyć pełniej, szczęśliwiej i w zgodzie ze sobą? Wielu z nas zauważa, że życie toczy się zbyt szybko, a presja jest wywierana na nas ze wszystkich ...Data dostępności:
Data publikacji:
Uleczyć traumę seksualną – ebook
Erika Shershun
Trauma spowodowana naruszeniem naszych granic intymnych, czy to w sytuacji wykorzystania seksualnego, czy innego nadużycia, pociąga za sobą długofalowe konsekwencje. Wpływa wyniszczająco na sferę emocji, sferę seksualną, relacje interpersonalne czy tożsamość. Jeśli jesteś osobą, która doświadczyła wykorzystania seksualnego, to być może masz poczucie utraty własnego Ja. Może trudno ci stawiać granice...Data dostępności:
Data publikacji:
Męska depresja Jak rozbić pancerz – ebook
Krzysztof Krajewski-Siuda Szymon Żyśko
Mężczyźni też chorują na depresję, ale udają, że jest O.K. „Jestem silny. Jestem twardy. Będę walczył” – powtarzają sobie mężczyźni, gdy poczują się gorzej. Wkładają pancerz, który zamiast ich chronić, stanowi obciążenie, bo nie pozwala ujawnić słabości i zmierzyć się z nimi. Tymczasem depresja podtruwa, pustoszy, a nawet zabija. Bo to groźne zaburzenie, a nie „słabszy okres” czy „zły humor”. Jak...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: