osobach
Liczba pozycji: 2
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Misja specjalna I – audiobook
Janusz Brzozowski
W odległości 231 lat świetlnych od Ziemi w galaktyce Ganzela znajduje się kryształowo lśniąca planeta Wadela. Obywatele tego niezwykłego miejsca od tysięcy lat obserwują Ziemian i sprawują baczną opiekę nad ich planetą. Kiedy okazuje się, że za 23-lata Ziemi grozi powtórna inwazja agresywnych mieszkańców planety Pera, Wadelianie podejmują trudną decyzję o wysłaniu statku kosmicznego po ,,przyszłych...Data dostępności:
Data publikacji: