osobach
Liczba pozycji: 2
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania z Avonlea – audiobook
Lucy Maud Montgomery
O tym, jak bardzo ważne w życiu Ani są emocje wiadomo od samego początku jej przygód. Dziewczyna zawsze szuka złotego środka, pomiędzy sercem a rozumem, pragmatyzmem i intuicją. Dzięki temu, że jest z natury dobra i pozytywnie nastawiona do życia, jej wybory najczęściej okazują się właściwe. Tym razem Ania rezygnuje z wyjazdu na Uniwersytet, aby móc opiekować się tracącą wzrok Marylą Cuthbert. Nie...Data dostępności:
Data publikacji: