osobach
Liczba pozycji: 2
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski - Konwersacje MP3 dla średniozaawansowanych (darmowy fragment) – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
UWAGA! Produkt darmowy, zawiera dwa pierwsze rozdziały. Kurs gwarantuje samodzielną naukę skutecznej komunikacji w języku angielskim. Został opracowany specjalnie z myślą o osobach początkujących i średnio zaawansowanych. Zestaw obejmuje podręcznik i materiały audio. Uczy prowadzenia rozmów, ćwiczy rozumienie ze słuchu i prawidłową wymowę, zapoznaje ze zwrotami z języka potocznego, niezbędnymi na...Data dostępności:
Data publikacji: