osobach
Liczba pozycji: 2
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Heartstopper. Tom 2 – ebook
Alice Oseman
Drugi tom znakomicie przyjętego komiksu HEARTSTOPPER autorstwa Alice Oseman! Powieść graficzna LGBTQ+ o życiu, miłości i wszystkim, co dzieje się pomiędzy gratka dla fanów filmu Twój Simon i książek Holly Bourne. Prawa do komiksu sprzedane do 20 krajów na świecie! Nick i Charlie są najlepszymi przyjaciółmi. Nick wie, że Charlie jest gejem, a Charlie jest pewien, że Nick nim nie jest. Miłość chodzi...Data dostępności:
Data publikacji: