osiagnac
Liczba pozycji: 35
Metaczłowiek – ebook
Deepak Chopra
Autor bestsellerów „New York Timesa” powraca ze swoją najnowszą książką! Pokazuje w niej, jak stać się metaczłowiekiem! Opierając się na najnowszych badaniach naukowych, m.in. z dziedziny neuronauki czy kwantowości, a także medytacji, pokazuje, jak pokonać tworzone przez umysł ograniczenia, osiągnąć wyższy stan świadomości oraz wejść w nową rzeczywistość – metarzeczywistość. Z pomocą jego wskazówek...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradniki Szczęścia – ebook
Krzysztof Andrzejewski
Poradniki Szczęścia poświęcone zostały pytaniu: Dlaczego nie mogę osiągnąć szczęścia i sukcesu? Odpowiedź znajduje się na stronach poradnika. Jest napisany tak prostym językiem, że zrozumienie treści jest łatwe i przyjemne.Data dostępności:
Data publikacji:
Skok w Nieznane – ebook
Krzysztof Kozyrski
„Skok w Nieznane” — odkryj swój potencjał, spełniaj marzenia, osiągnij sukces! Nieodzowny przewodnik dla tych, którzy pragną zbudować własną świetlaną przyszłość. Zainspiruj się i odkryj ukryte w sobie możliwości, zdobądź niezbędne umiejętności i przekształć marzenia w rzeczywistość. Ta mapa pełna motywacji i odwagi pomaga opuścić strefę komfortu i podjąć ryzyko, aby osiągnąć sukces i spełnić swoje...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków – audiobook
Mark Thompson Brian Tracy
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu – audiobook
Richard Branson
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w „New York...Data dostępności:
Data publikacji:
Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! – ebook
Ian Locke
Fantastyczna Księga pełna niesamowitych faktów na temat sportu, medycyny, kosmosu, duchów, wynalazków, dawnych monarchów, wampirów, dinozaurów i wielu innych, które chcielibyście poznać! To właśnie Księga niesamowitości! Czy wiesz, że ... Jedno kichnięcie może mieć zasięg aż do 3,5 metra! W Drodze Mlecznej znajduje się 400 miliardów gwiazd. Flaming nie potrafi jeść inaczej niż z głową przekręconą...Data dostępności:
Data publikacji:
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji – audiobook
Chris McChesney Sean Covey Jim Huling
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa – audiobook
Piotr Wyrębowski
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa. Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – produkt dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe. Współwłaściciel 1500-metrowej kamienicy. ZACZYNAŁ OD ZERA, czyli z brakiem znajomości rynku, brakiem kontaktów, brakiem wsparcia ze strony...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Myślenie pytaniami – audiobook
Marilee Adams
Ludzie zwykle nie znają swoich wewnętrznych pytań oraz nie zdają sobie sprawy z ich głębokiego wpływu na kształtowanie doświadczeń oraz przebiegu życia. Zmieniając te pytania, można uruchomić proces, który pozwoli osiągnąć zupełnie nowe rezultaty. David Rock i Linda J. Page Teksty Marilee stanowią najbardziej wnikliwą prezentację potęgi pytań, na jaką natrafiłem. To prawda: żyjemy w świecie, który...Data dostępności:
Data publikacji: