osiagnac
Liczba pozycji: 44
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży online dropshipping – ebook
Andrzej Brzozowski
Chcesz odnieść sukces w sprzedaży online poprzez dropshipping? Sprawdź naszą publikację, która zawiera niezbędne informacje i strategie, które pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele. Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak skutecznie zarządzać swoim biznesem dropshippingowym, pozyskiwać klientów i efektywnie promować swoje produkty. Nie czekaj dłużej — sięgnij po naszą publikację i zdobądź przewagę nad konkurencją!...Data dostępności:
Data publikacji:
Od łopaty do karabinu – ebook
Robert Primke
Niezwykle istotnym elementem nazistowskiego systemu wychowania oraz przygotowania do służby wojskowej był Reichsarbeitsdienst (RAD), czyli Służba Pracy Rzeszy. Głównym celem tej organizacji o charakterze paramilitarnym było kształtowanie odpowiednich postaw, umiejętności i oczekiwanych cech młodzieży obojga płci. Osiągnąć to miano poprzez pracę fizyczną, ćwiczenia wojskowe oraz szkolenia ideologiczne....Data dostępności:
Data publikacji:
Płeć, przyjemność i przemoc – ebook
Agnieszka Kościańska
Autorka dokonuje analizy dyskursu eksperckiego ostatnich czterdziestu lat w dziedzinie seksuologii, starając się odpowiedzieć na postawione przez siebie pytania: Jaką trzeba być kobietą, jakim trzeba być mężczyzną, żeby osiągnąć przyjemność seksualną? Jakie warunki musi spełnić ofiara przemocy, żeby móc liczyć na sprawiedliwość w sądzie? Jaką rolę w transformacji ról płciowych odegrał feminizm i jakie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zmierzch kształcenia? Wybrane implikacje pedagogiczne filozofii Leo Straussa i Erica Voegelina – ebook
Jan Rutkowski
W prezentowanej książce autor analizuje wybrane uwarunkowania, jakim we współczesnej kulturze zachodniej podlega kształcenie oraz zwraca uwagę na niektóre pedagogiczne implikacje idei tworzących fundament dzisiejszej kultury europejskiej. Wykazuje, jak pozornie odległe od siebie aspekty naszej rzeczywistości warunkowane są przez dominujące obecnie wizje: człowieczeństwa, etyki i polityki. Odwołując...Data dostępności:
Data publikacji:
Młody – audiobook
Magdalena Kozak
Czasem okazuje się, że osiągnąć szczyt marzeń, to dopiero początek prawdziwych kłopotów. Od kiedy Vesper został lordem, na jego głowę spadają same problemy. I nie chodzi tylko o to jak wykarmić i opłacić własny ród. Także droga do współpracy z pozostałymi wampirzymi lordami, o sięgającym setek lat doświadczeniu, nie jest dla młodego ex-nocarza usłana krwistymi różami. Na szczęście świat...Data dostępności:
Data publikacji:
Coś – audiobook
H.C. Andersen
Historia pięciu braci, którzy w swoim życiu chcieli osiągnąć tytułowe „coś". Pierwszy wyrabiał cegły, drugi został murarzem, trzeci budowniczym, a czwarty twórcą zupełnie nowych rzeczy. Tylko piąty nie kwapił się do pracy. Chciał wszystko zrozumieć, ocenić i skrytykować. Sądził, że tylko taką drogą może do „czegoś" dojść. Każdy z braci zajął się realizacją swoich planów. Piąty brat czuł się lepszy...Data dostępności:
Data publikacji:
Business in Brief – e-wydanie – 9-10/2016
"Business in Brief" jest pismem o biznesie, marketingu, nowych technologiach, czyli o tym jak osiągnąć sukces w biznesie. Dwumiesięcznik kierowany jest do ludzi przedsiębiorczych - bez względu na skalę działania czy branżę. Pismo pomaga rozwijać biznes poprzez dostarczanie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. W „Business in Brief” prezentowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań – ebook
Jan Klimek
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra – ebook
Raja Rajamannar
DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery...Data dostępności:
Data publikacji:
Woman Power Polska – e-wydanie – wiosna/lato 2024
Woman Power Polska to magazyn stworzony z myślą o aktywnych, przedsiębiorczych kobietach biznesu, które chcą rozwijać się zawodowo i osobowo, szukają możliwości, wprowadzają innowacje, nie boją się wyzwań. Artykuły i wywiady w WOMAN POWER POLSKA skupiają się na tematach najnowszych rozwiązań technologicznych, narzędzi rozwoju biznesu i motywacji do działania. Z magazynu dowiesz się: jak piąć...Data dostępności:
Data publikacji: