osiagnac
Liczba pozycji: 41
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży online dropshipping – ebook
Andrzej Brzozowski
Chcesz odnieść sukces w sprzedaży online poprzez dropshipping? Sprawdź naszą publikację, która zawiera niezbędne informacje i strategie, które pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele. Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak skutecznie zarządzać swoim biznesem dropshippingowym, pozyskiwać klientów i efektywnie promować swoje produkty. Nie czekaj dłużej — sięgnij po naszą publikację i zdobądź przewagę nad konkurencją!...Data dostępności:
Data publikacji:
Od łopaty do karabinu – ebook
Robert Primke
Niezwykle istotnym elementem nazistowskiego systemu wychowania oraz przygotowania do służby wojskowej był Reichsarbeitsdienst (RAD), czyli Służba Pracy Rzeszy. Głównym celem tej organizacji o charakterze paramilitarnym było kształtowanie odpowiednich postaw, umiejętności i oczekiwanych cech młodzieży obojga płci. Osiągnąć to miano poprzez pracę fizyczną, ćwiczenia wojskowe oraz szkolenia ideologiczne....Data dostępności:
Data publikacji:
Płeć, przyjemność i przemoc – ebook
Agnieszka Kościańska
Autorka dokonuje analizy dyskursu eksperckiego ostatnich czterdziestu lat w dziedzinie seksuologii, starając się odpowiedzieć na postawione przez siebie pytania: Jaką trzeba być kobietą, jakim trzeba być mężczyzną, żeby osiągnąć przyjemność seksualną? Jakie warunki musi spełnić ofiara przemocy, żeby móc liczyć na sprawiedliwość w sądzie? Jaką rolę w transformacji ról płciowych odegrał feminizm i jakie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zmierzch kształcenia? Wybrane implikacje pedagogiczne filozofii Leo Straussa i Erica Voegelina – ebook
Jan Rutkowski
W prezentowanej książce autor analizuje wybrane uwarunkowania, jakim we współczesnej kulturze zachodniej podlega kształcenie oraz zwraca uwagę na niektóre pedagogiczne implikacje idei tworzących fundament dzisiejszej kultury europejskiej. Wykazuje, jak pozornie odległe od siebie aspekty naszej rzeczywistości warunkowane są przez dominujące obecnie wizje: człowieczeństwa, etyki i polityki. Odwołując...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 767: Samo dobro – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Róbmy dobro! Funkcjonujemy w rzeczywistościach równoległych. Z jednej strony zasypują nas coraz to nowe poradniki o tym, jak osiągnąć dobrostan, żyć w zgodzie ze sobą i otoczeniem, zmieniać nałogi na zdrowe nawyki, z drugiej - w przestrzeni publicznej spotykamy się z gestami przemocy, mową nienawiści, wywołującymi strach zachowaniami. Dobro, troska, przyzwoitość coraz częściej kojarzą się z zajmowaniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 763: Przestrzeń Przyjaźni – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Raport CBOS-u z 2017 r. Sens życia wczoraj i dziś pokazuje, że w ciągu ostatnich 10 lat znacznie wzrosła liczba Polaków, którzy zwracają uwagę na znaczenie przyjaźni w ich życiu. Przyjaźń pozwala nam osiągnąć szczęście: stanowi przestrzeń wolności, nie wiąże się z presją spełniania czyichś oczekiwań, daje szansę na odpoczynek. W kontekście takich zjawisk jak kryzys tradycyjnej rodziny, a co za tym...Data dostępności:
Data publikacji:
Business in Brief – e-wydanie – 9-10/2016
"Business in Brief" jest pismem o biznesie, marketingu, nowych technologiach, czyli o tym jak osiągnąć sukces w biznesie. Dwumiesięcznik kierowany jest do ludzi przedsiębiorczych - bez względu na skalę działania czy branżę. Pismo pomaga rozwijać biznes poprzez dostarczanie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. W „Business in Brief” prezentowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań – ebook
Jan Klimek
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra – ebook
Raja Rajamannar
DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery...Data dostępności:
Data publikacji:
Woman Power Polska – e-wydanie – wiosna/lato 2024
Woman Power Polska to magazyn stworzony z myślą o aktywnych, przedsiębiorczych kobietach biznesu, które chcą rozwijać się zawodowo i osobowo, szukają możliwości, wprowadzają innowacje, nie boją się wyzwań. Artykuły i wywiady w WOMAN POWER POLSKA skupiają się na tematach najnowszych rozwiązań technologicznych, narzędzi rozwoju biznesu i motywacji do działania. Z magazynu dowiesz się: jak piąć...Data dostępności:
Data publikacji: