online
Liczba pozycji: 5
Wielki wybuch – ebook
Grzegorz Kasdepke Barbara Kosmowska
Ksenia i Kryspin znają się z realu, ale zaprzyjaźniają się w sieci. Oboje niepozorni, Kryspin trochę ofermowaty, typ mola w okularach, Ksenia nieakceptowana przez koleżanki, przez niektórych uważana wręcz za dziwaczkę. W wirtualnym świecie czują się pewniej. Grając wspólnie online w Gwiezdnych Rycerzy , dodają sobie atrybutów, są pewni siebie, zabawni i mocni. Ale kiedy Kryspin proponuje, żeby się...Data dostępności:
Data publikacji:
Intymności – ebook
Lucy Caldwell
Rozgrywające się między innymi w Belfaście i Londynie opowiadania to przede wszystkim historie kobiet tworzące mozaikę, w której narracja budowana jest przez złe decyzje, tragiczne wydarzenia, konflikty społeczne i polityczne, jak również najtrudniejsze, osobiste. Bohaterki często wikłają się w słodko-gorzkie, tragikomiczne i dramatyczne sytuacje, z determinacją próbując przetrwać, rozwijać i stać...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipoalergiczni 2019 nr 20_11 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Rozwikłaliśmy zagadkę, jeśli chodzi o przyczyny większości chorób przewlekłych. Jest to w głównej mierze styl życia, który często nie jest zgodny z naszym biologicznym rytmem oraz intensywne rolnictwo z nadmiarem zastosowanej syntetycznej chemii, która niszczy nie tylko naszą żywność, ale i glebę oraz osobisty mikrobiom w wehikule czasu, jakim jest nasze ciało. Nadszedł więc czas, w siódmym roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Marzenie Engelbarta – ebook
Henning Lobin
Douglas Engelbart w latach sześćdziesiątych XX wieku stworzył koncepcję interfejsu, zaprojektował system online, pierwsze ekrany i okna, przyczynił się do realizacji idei hipertekstu, skonstruował mysz. Nie Bill Gates zatem, nie Steve Jobs ani nawet Alan Turing, twórca koncepcji sztucznej inteligencji, lecz właśnie Douglas Engelbart to człowiek, którego zdaniem Lobina należy uznać za inicjatora...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe media, technologie i trendy w edukacji – ebook
Monika Frania
Czy edukacja – jej istota, cele, proces – wymaga dzisiaj redefinicji? Czy jesteśmy świadkami kolejnych etapów ewolucji, czy też można mówić o bardziej gwałtownych zmianach rewolucyjnych? Czy, myśląc o edukacji, trzeba pójść za głosami, że system wymaga zrównania z ziemią i wybudowania wszystkiego na nowo, albo za tymi, że trzeba trwać przy tradycyjnym modelu, bo tylko on jest naprawdę wartościowy?...Data dostępności:
Data publikacji: