Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ol.

Liczba pozycji: 4
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook

    Tomasz Dmuchowski  

    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    ¿Cómo ganar dinero con un blog? Curso práctico para los blogueros – ebook

    Barbara Celińska  

    ¡Bloguero! ¿Sueles dar a tus amigos las agendas para el año pasado como regalos de Navidad? ¿Te excitan las babuchas y el cola cao? Si has respondido ¨Sͨ a las preguntas anteriores, no leas más. Este curso no es para ti. Lo hemos creado para los entusiastas, la gente valiente y creativa. Te prometo que gracias a mi curso evitarás largas...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,31 zł 15,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook

    Peter Smith  

    Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA