Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ol.

Liczba pozycji: 9
  • CENA NEXTO

    Pomysł na biznes. Własny Start-Up czy sprawdzona franczyza? – ebook

    Maciej Makowski  

    Publikacja skierowana jest do osób, które planują otworzyć firmę i szukają pomysłu na biznes oraz praktycznych porad biznesowych, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia. Wszystkie przedstawione w książce metody i narzędzia zostały osobiście przetestowane przez autora, który posiada praktyczne doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu projektów biznesowych oraz prowadzi własną firmę od 2009 roku. 5...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,98 zł 25,53 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,98 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook

    Tomasz Dmuchowski  

    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości procesowej a oburęczność przedsiębiorstwa – ebook

    Paweł Mielcarek  

    Problemem badawczym opracowania jest odpowiedź na pytanie: w jaki sposób należy kształtować spójność strategiczną oraz dojrzałość procesową, aby zapewnić dostosowanie do otoczenia przez osiąganie oburęczności organizacji. W pracy zaprezentowano wyniki badań ilościowych przeprowadzone na grupie 400 średnich i dużych polskich przedsiębiorstw oraz badania jakościowe obejmujące trzy studia przypadków. W...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dokumentacja pracownicza w pytaniach i odpowiedziach. 390 praktycznych wyjaśnień ekspertów. Wydanie 2 – ebook

    Łukasz Prasołek   Monika Frączek   Anna Jankowska   Jarosław Sawicki   Jakub Szajdziński  

    Szerokie kompendium wiedzy na temat wydawałoby się z pozoru prosty, jakim jest dokumentacja pracownicza. Jednak po zmianach w prawie pracy wprowadzonych w 2019 r., a następnie w 2023 r., temat prowadzenia dokumentacji stał się bardzo skomplikowany, czego dowodem są 63 wyjaśnienia urzędowe dotyczące różnych aspektów prowadzenia dokumentacji, które zostały zamieszczone w książce. Skalę problemu pokazuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 161,10 zł 179,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 179,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rozwiń swoją firmę – ebook

    Marcin Kokoszka  

    E-book Rozwiń swoją firmę, jak mało która pozycja wydawnicza na rynku, jest napisany przez bardzo doświadczonego przedsiębiorcę, właściciela kilku spółek – Marcina Kokoszkę. Niewątpliwym atutem jest także to, że Marcin prowadzi swoje biznesy w Polsce, w realiach, w których obraca się większość czytelników. Ty, drogi czytelniku, jeżeli czytasz ten opis, to prawdopodobnie jesteś osobą, która myśli...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook

    Peter Smith  

    Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • PROMOCJA

    Złe decyzje zakupowe – ebook

    Peter Smith  

    Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3
  • PROMOCJA

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA