numer 10
Liczba pozycji: 9
Alterpop - numer 10 - kwiecień 2013 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Jubileuszowy numer magazynu popkulturalnego Alterpop zawiera 64 strony , na których: – przeglądy premier płytowych, filmowych i książkowych, – David Bowie – portret antykameleona, – rozmowa z Tomaszem Sikorą z grupy Karbido , – propozycje komiksowe , Ponadto zapowiadamy animowanego Kapuścińskiego i publikujemy opowiadanie ze zbioru Czereśnie prosto z drzewa Karola Ketzera.Data dostępności:
Data publikacji:
Droga do finansowej wolności – ebook
Bodo Schäfer
Numer 1 na listach niemieckich bestsellerów non-fiction (Spiegel) przez 110 tygodni z rzędu! Opublikowany w 30 językach, sprzedany na całym świecie w prawie 10 milionowym nakładzie. Życie w bogactwie to Twoje prawo od momentu narodzin! Ta książka okaże się najlepszą inwestycją Twojego życia; 10 milionów kupujących nie może się mylić! Wiodący w Europie trener finansowy Bodo Schfer ujawnia sprawdzone...Data dostępności:
Data publikacji:
Alterpop - numer 15 - październik 2013 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Piętnasty numer magazynu popkulturalnego Alterpop zawiera 62 strony, na których m.in.: – przeglądy premier płytowych, filmowych i książkowych, – męskie makijaże, czyli corpsepainting zespołów metalowych, – 15 najciekawszych filmów, które... nigdy nie powstały, – rebelia w bibliotece, czyli współczesne Indeksy Ksiąg Zakazanych. Ponadto przyglądamy się powrotowi (i to na dobre!) stylistyki...Data dostępności:
Data publikacji:
Biuletyn Informacyjny dla Służb Ekonomiczno-Finansowych – e-wydania – 14/2024
Biuletyn Informacyjny dla Służb Ekonomiczno-Finansowych - ukazuje się co 10 dni. W każdym numerze na 76 stronach wyjaśnia problemy związane ze stosowaniem w praktyce przepisów: o VAT, PIT, CIT, rachunkowości, z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Podpowiada najlepsze rozwiązania. Podaje najważniejsze i najbardziej aktualne orzecznictwo sądów oraz interpretacje organów podatkowych. Każdy numer zawiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Lwy negocjacji nieruchomości – ebook
Paweł Gołembiewski
JESTEŚ POŚREDNIKIEM LUB INWESTOREM W NIERUCHOMOŚCI? FLIPEREM LUB DEWELOPEREM? Zarabiaj więcej, zyskuj więcej i twórz lepsze relacje! "Lwy Negocjacji Nieruchomości" to lektura obowiązkowa! Znajdziesz w niej negocjacje cen nieruchomości rozbite na czynniki pierwsze. W skrócie: - 24 interesujące historie negocjacyjne (tylko konkrety), - 10 autorów historii z branży nieruchomości (pośrednicy i...Data dostępności:
Data publikacji:
Książki. Magazyn do czytania - Wydanie Specjalne – e-wydanie – 1/2017
Największe w Polsce pismo o literaturze ponownie przygotowało specjalny numer na lato. Tylko w nim znajdziecie premierowy fragment najnowszej powieści Szczepana Twardocha "Król". A ponieważ wiemy, że każdy szanujący się czytelnik tuż przed zapięciem ostatniej walizki długo się waha, którą ostatecznie głośną nowość zabrać na tę plażę, proponujemy zestaw, który pomoże uniknąć rozczarowania, czyli arcydzieła...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielowymiarowy aspekt kryzysu w teorii i praktyce – ebook
Tadeusz Pietras Kasper Sipowicz Edyta Najbert
Oto mamy na rynku pierwszą monografię poświęconą kryzysowi rozumianemu wielowymiarowo. Książka omawia zarówno aspekty medyczne kryzysu, jak i jego aspekty socjologiczne oraz ekonomiczne. Ważne jest, że Autorzy szczegółowo opisali rozwiązania prawne i systemowe postępowania w sytuacjach nagłych i nieprzewidywalnych, wskazując na rolę państwa, samorządu i organizacji pozarządowych. Monografia napisana...Data dostępności:
Data publikacji:
AutoRok 2018/2019 – e-wydanie
18 numer magazynu motoryzacyjnego AutoRok wyraźnie pokazuje, że rewolucja w motoryzacji zbliża się wielkimi krokami. Kilka krajów już ogłosiło datę końca rejestracji aut z silnikami spalinowymi pod dowolną postacią. To kres nie tylko diesli, ale również benzyniaków, a nawet hybryd. W AutoRok 2018/2019 możemy zobaczyć w jakie elektryczne auta wsiądziemy za kilka lat. Ale czym byłaby motoryzacja bez...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: