Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

numer

Liczba pozycji: 16
  • Pół na pół – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Pół na pół – audiobook

    Steve Cavanagh  

    Bezkompromisowy prawnik Eddie Flynn powraca! Najnowsza książka bestsellerowego autora thrillerów prawniczych, Steve’a Cavanagha. Błyskotliwa, wciągająca i wartka książka, dla której warto zarwać noc. Jedna siostra ukryła się w łazience i stamtąd zadzwoniła na 911. Druga stała nad bestialsko okaleczonymi zwłokami ojca i wybrała ten sam numer. Kiedy zorientowały się, że w domu nie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,31 zł 45,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,54 zł

    Więcej

    • MP3
  • To jest napad! Czyli kawałek nieznanej historii Ameryki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    To jest napad! Czyli kawałek nieznanej historii Ameryki – audiobook

    Marek Wałkuski  

    Napady na banki to najbardziej amerykańskie przestępstwo. Od początku istnienia Stanów Zjednoczonych przykuwa ono uwagę Amerykanów i jest odbiciem barwnych dziejów tego kraju. Opowieść o Jessem Jamesie to historia krwawej wojny secesyjnej i głębokich podziałów po jej zakończeniu. Losy wroga publicznego numer jeden Johna Dillingera to opis zawirowań w czasach Wielkiego Kryzysu. Skok na bank w Laguna...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Psychologia sprzedaży nieruchomości – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Psychologia sprzedaży nieruchomości – audiobook

    Grażyna Białopiotrowicz  

    \"Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II – audiobook

    Steve Wozniak   Kevin D. Mitnick   William L. Simon  

    Łącząc techniczną biegłość ze starą jak świat sztuką oszustwa, Kevin Mitnick staje się programistą nieobliczalnym. New York Times , 7 kwietnia 1994 Już jako nastolatek swoimi umiejętnościami zastraszył całą Amerykę. Z czasem stał się najsłynniejszym hakerem świata i wrogiem publicznym numer jeden - okrzyknięty przez media groźnym cyberprzestępcą, gorliwie ścigany przez FBI, w końcu podstępem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider – audiobook

    John C. Maxwell  

    Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji - kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 16

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA