numer
Liczba pozycji: 5
Toy Story – audiobook
Słuchaj razem z Disneyem to kolekcja krótkich audiobooków w interpretacji znanych i lubianych aktorów. Ze wszystkich zabawek w pokoju Andy'ego kowboj Chudy jest jego ulubioną. Ale kiedy Andy dostaje na urodziny nowiutką zabawkę – kosmicznego strażnika o imieniu Buzz Astral – Chudy nagle traci swoje miejsce numer jeden.Włącz dziecku przed snem opowiastkę i cieszcie się wspólnym wieczorem.Data dostępności:
Data publikacji:
Strażak - Bajka – audiobook
Lech Tkaczyk
Słuchowisko słowno-muzyczne powstało na podstawie książeczki, którą napisano z myślą o ciekawych świata i kochających przygody maluchach. Jej autor – Lech Tkaczyk – zgodnie ze sprawdzoną zasadą „nauka poprzez zabawę”, w nowatorski i ciekawy sposób w serii książeczek „Poznajemy zawody” zapoznaje dzieci z zawodem STRAŻAKA. Wykorzystując wierszowaną formę opowieści, przystępnie tłumaczy, czym charakteryzuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Emmy: Emmy 0 - Konfirmacyjny bzik? Kto, ja? – audiobook
Mette Finderup
Emmy cieszy się bardzo (ale to naprawdę bardzo!), że wkrótce przystąpi do konfirmacji. Wie też doskonale, dlaczego ten wielki dzień będzie perfekcyjny. Trzeba skrupulatnie przygotować listę życzeń, znaleźć idealną sukienkę, białą limuzynę, która będzie czekała po wyjściu z kościoła, no i oczywiście zamówić perfekcyjne miejsce na przyjęcie konfirmacyjne – z absolutnie wykwintnym menu. Emmy musi jednak...Data dostępności:
Data publikacji:
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider – audiobook
John C. Maxwell
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji - kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: