nie myśl
Liczba pozycji: 11
Najkrótsze stulecie – audiobook
Krzysztof Toeplitz
Powieść autora scenariusza do ikonicznego serialu „Czterdziestolatek"! Co jest godne zapamiętania, jeśli chodzi o wydarzenia XX wieku? Dlaczego niektórzy owo minione sto lat zwą wiekiem dwubiegunowym? ,,Najkrótsze stulecie" to suma przemyśleń autora na temat wieku XX, którego treścią polityczną była rywalizacja dwóch systemów: kapitalistycznego i komunistycznego, zakończona u progu lat 90. wraz z...Data dostępności:
Data publikacji:
Włoska robota – ebook
Marek Stelar
„Misiek” Wilkoński nie wie chyba, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Niepomny zdarzeń z ubiegłego roku, kiedy to Szwagier nieomal zrujnował całej rodzinie święta Bożego Narodzenia, decyduje się na jego propozycję wspólnego wyjazdu na narty w myśl zasady, że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. Szwagier wygrywa bowiem w konkursie radiowym ferie w Dolomitach z kursem nauki...Data dostępności:
Data publikacji:
Przystań lepszego jutra – audiobook
Monika Rutka
Nie możemy wybrać, z kim połączy nas pokrewieństwo, ale możemy zdecydować, kto będzie naszą rodziną Wraz ze śmiercią ukochanej opiekunki Wandy Wellington siedemnastoletnia Jane Miller traci ostatnią bliską sobie osobę. Osierocona dziewczyna musi doczekać dorosłości w domu syna Wandy, Andrew, jego żony Anny i ich dwóch synów. Na szczęście Wellingtonowie nie są jej zupełnie obcy - o ile w towarzystwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Lekarka nazistów – ebook
Anna Rybakiewicz
W TEJ HISTORII NIC NIE JEST TYM, CZYM SIĘ. Jest rok 1941. Alicja Sambor - lekarka chirurg - ucieka wraz z córką z Warszawy, gdzie dzień wcześniej jej mąż został rozstrzelany przez Gestapo. W trakcie podróży kobiety są świadkami wypadku, w którym ranny zostaje niemiecki żołnierz. Alicja, kierując się poczuciem obowiązku, ratuje mu życie i tym samym nieodwracalnie krzyżuje swoje drogi z komendantem...Data dostępności:
Data publikacji:
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook
Wojciech Aleksander
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawsze chodziło o ciebie – audiobook
Agata Polte
Jedna z najbardziej wyczekiwanych książek Agaty Polte! Życie siedemnastoletniej Maeve Winters kręci się wokół szkoły, rodziny, przyjaciół oraz chłopaka. Dziewczyna mierzy się z problemami związanymi z samoakceptacją, w dodatku bywa wyśmiewana przez rówieśników, jednak próbuje być silna i pokonywać wszelkie przeciwności. Udaje się – przynajmniej do czasu, gdy do domu wprowadza się jej największy wróg. Mae...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyłącz autopilota. Porzuć rutynę i odważ się na zmiany – audiobook
Antonio Neves
Książka dla osób, które utknęły w życiu i nie wiedzą, co dalej. Zastanów się nad swoim życiem. Czy na podstawie ostatnich trzydziestu dni twojej pracy firma, w której pracujesz, zatrudniłaby cię ponownie? Czy na podstawie ostatnich trzydziestu dni małżeństwa partner od razu zdecydowałby się na związek z tobą? Pierwsza myśl pewnie brzmi: „Oczywiście!”, ale czy jest to odpowiedź w...Data dostępności:
Data publikacji:
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy – audiobook
Mark Douglas
Myśl jak inwestor. Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię,...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji: