nie
Liczba pozycji: 99
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu – audiobook
Richard Branson
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w „New York...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować – audiobook
Joanna Preisner Paweł Preisner
Joanna i Paweł Preisner - prawniczka i ekonomista. Właściciele prężnie działającej firmy deweloperskiej Szklane Tarasy. Zaczynali od zera. Dzisiaj śmiało można powiedzieć, że do bohatera. Dlaczego do bohatera? Nie idą do roboty, tylko do pracy, która jest ich pasją. Setki oddanych do użytkowania mieszkań i jeden hotel, który stanowi przysłowiową wisienkę na torcie. Masa życiowych sytuacji tylko umocniła...Data dostępności:
Data publikacji:
English Matters - wydanie specjalne – e-wydanie – 6/2017
Uwaga: e-wydania nie zawierają płyt CD/DVD, kuponów rabatowych itp. dołączanych do wydań papierowych.Data dostępności:
Data publikacji:
Pierwszy milion. Jak zaczynali: Zbigniew Jakubas, Marcin Beme, Józef Wojciechowski i inni – audiobook
Kinga Kosecka
Zaczniemy od Zbigniewa Jakubasa, który udowodnił wielokrotnie iż posiada niezwykły zmysł wyczuwania okazji inwestycyjnych. Gdyby nie on, być może nie cieszylibyśmy się z sukcesów polskiego czempiona nowych technologii, firmy CD Projekt. Następnie przybliżymy Ci postać znanego dewelopera Janusza Wojciechowskiego. Do twórcy JW Construction jak ulał pasuje pojęcie krezusa. Podobnie jak Donald Trump...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Stan Rzeczy 2013/2 (5) – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Interdyscyplinarne pismo za cel stawia sobie umożliwienie dialogu między socjologią a innymi dyscyplinami z kręgu nauk społecznych i humanistycznych: antropologią, ekonomią, filozofią, historią, literaturoznawstwem, prawem, teologią etc. Interdyscyplinarność rozumiemy zarówno jako przekraczanie granic między wąsko zakreślonymi polami badawczymi, jak i łączenie rozmaitych technik i metod badawczych....Data dostępności:
Data publikacji:
Stan Rzeczy 2013/1 (4) – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Interdyscyplinarne pismo za cel stawia sobie umożliwienie dialogu między socjologią a innymi dyscyplinami z kręgu nauk społecznych i humanistycznych: antropologią, ekonomią, filozofią, historią, literaturoznawstwem, prawem, teologią etc. Interdyscyplinarność rozumiemy zarówno jako przekraczanie granic między wąsko zakreślonymi polami badawczymi, jak i łączenie rozmaitych technik i metod badawczych....Data dostępności:
Data publikacji:
Kronos 4/2013. Finis Christianismi – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Czym jest chrześcijaństwo? Jaki jest jego sens i znaczenie? Pytanie ważne nie tylko dla chrześcijanina – który powinien wiedzieć, w co wierzy – lecz także, a może przede wszystkim dla ateisty. Ateizm nie jest bowiem zjawiskiem pierwszym. Pojawia się zawsze po stuleciach religii. Jeśli przyjrzeć mu się uważnie, patrząc na jego historyczny rozwój – na nabierającą coraz większego rozpędu dechrystianizację...Data dostępności:
Data publikacji:
Reportaże Polityki Wydanie Specjalne – e-wydanie – 9/2011 - Polaków portret codzienny
Data dostępności:
Data publikacji:
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu – audiobook
Daniel Paisner Daymond John
Nie ma cudownych metod na spektakularny sukces. Aby wygrać, wspiąć się na sam szczyt i na nim pozostać, trzeba wziąć się do ciężkiej pracy, wytrwale podążać do celu, stać się lepszym, wydajniejszym, sprytniejszym od innych. Trzeba po prostu wstawać i walczyć każdego dnia. Klasyczna idea, że sukces zależy od mądrego wysiłku, ogromnej wytrwałości i ambitnej pracy, wciąż pozostaje aktualna. Przy tym nie...Data dostępności:
Data publikacji: