new age
Liczba pozycji: 5
Kerry – ebook
Grace Livingston Hill
Kerry Kavanaugh is a beautiful child asked to be adult, not even of age, with a spoiled childlike mother who makes terrible decisions upon the death of Kerry’s father. Forced to flee with her father’s manuscript, a determined Kerry sails for New York to meet with her father’s publishers but is faced with a new challenge when a page of notes goes missing. Someone is out to steal the manuscript! But...Data dostępności:
Data publikacji:
The House of the Seven Gables – ebook
Nathaniel Hawthorne
In the novel The House of the Seven Gables, Nathaniel Hawthorne, one of the founders of American literature, once again, after a series of short stories and the famous Scarlet Letter, addresses the Puritan past and present of his homeland, New England. Legends and legends from national and family history, animated by the author’s fantasy on Gothic themes, add up to the chronicle of the age-old confrontation...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzieci Szóstego Słońca – ebook
Ola Synowiec
Zrzucają dżinsy i garnitury, na głowy wkładają pióropusze, na kostki grzechotki. Lekarze, biznesmeni, wykładowcy uniwersyteccy gromadzą się w stolicy na placu Zócalo, by przez pięć godzin wykonywać taniec dla przedhiszpańskich bogów. Nie są Indianami, ale jak sami mówią, pragną odtwarzać wiarę azteckich przodków. Tymczasem Indianie na południu Meksyku w swoich rytuałach wykorzystują coca-colę, którą...Data dostępności:
Data publikacji:
Silas Marner – ebook
George Eliot
Although the shortest of George Eliot’s novels „Silas Marner” is a cherished masterwork and a moving story of redemption by the one of the Victorian era’s most accomplished novelists. Published in 1861, the author charts the life of the cataleptic, miserly weaver Silas Marner. Arriving in insular Raveloe after a wrongful expulsion from his Calvinist community in the north, Silas is a foreign and outcast...Data dostępności:
Data publikacji:
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry – ebook
Jason Schreier
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania...Data dostępności:
Data publikacji: