mysla
Liczba pozycji: 95
Bogaty albo biedny – audiobook
T. Harv Eker
Jak to jest, że jedni się bogacą a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu – należy go rozpoznać i skorygować – wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół Świętego Józefa. Dzieje i zabytki – ebook
Andrzej Januszajtis
Historia kościoła dziś noszącego imię świętego Józefa sięga połowy XIV wieku. Z myślą o miejscu opieki dla chorych na trąd powstał wówczas kompleks budynków pod patronatem św. Jerzego: kościół, szpital i dwór. Jak to się stało, że zabudowania sakralne na rogu ulicy Elżbietańskiej i Bielańskiej kilkakrotnie zmieniały swoją nazwę, przeznaczenie i gospodarzy? Wraz z autorem udajemy się w podróż w czasie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zagrożenia zdrowia chorobami cywilizacyjnymi – ebook
Joanna Bulska
Autorki w swoich artykułach z punktu widzenia społecznego i pedagogicznego poruszają wybrane (z powodu ograniczonych ram książki) współczesne problemy zdrowotne, kładąc nacisk szczególnie na ich zdrowotne konsekwencje, podkreślając niezwykłe znaczenie profilaktyki w życiu człowieka. Książka powstała z myślą o tych, którzy stale poszukują nowych dróg skierowanych w stronę zdrowia, zdobywają je i...Data dostępności:
Data publikacji:
50 instrumentów z historii muzyki – ebook
Philip Wilkinson
Od najdawniejszych czasów ludzie gromadzili się z różnorodnymi instrumentami i grali muzykę, ale dopiero kilkaset lat temu uległo to formalizacji i powstało coś, co uważamy za orkiestrę. Kompozytorzy od lat piszą muzykę z myślą o konkretnych instrumentach, a orkiestra stopniowo ewoluowała wraz z muzyką klasyczną. Książka 50 instrumentów z historii muzyki pozwala prześledzić tę ewolucję, przedstawiając...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga Startupu. Metoda sukcesu – audiobook
Eric Ries
Droga startupu. Metoda sukcesu Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów , tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale...Data dostępności:
Data publikacji:
Impuls. Wydanie finalne – audiobook
Richard H. Thaler Cass R. Sunstein
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki i rządy - i dzięki temu stał się jedną z najważniejszych książek XXI wieku. Aktualne wydanie finalne oferuje bogactwo ...Data dostępności:
Data publikacji:
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook
Wojciech Aleksander
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kumpel nr 2 (240) LUTY 2019 – eprasa
Praca zbiorowa
Ilustrowany MIESIĘCZNIK edukacyjno-rozrywkowy dla dzieci w wieku 6–10 lat. Na rynku od 2004 roku. Zawiera wyłącznie treści bezpieczne dla wieku – laureat Konkursu „Świat przyjazny dziecku”. Pismo myślących dzieciaków i ich rodziców. „Kumpel” nie jest przedrukiem pism zagranicznych, mówi o polskich realiach przyjaznym, literackim językiem. Proponuje mądrą rozrywkę, uczy przez zabawę, wspomaga rozwój...Data dostępności:
Data publikacji:
Kumpel nr 3 (241) MARZEC 2019 – eprasa
Praca zbiorowa
Ilustrowany MIESIĘCZNIK edukacyjno-rozrywkowy dla dzieci w wieku 6–10 lat. Na rynku od 2004 roku. Zawiera wyłącznie treści bezpieczne dla wieku – laureat Konkursu „Świat przyjazny dziecku”. Pismo myślących dzieciaków i ich rodziców. „Kumpel” nie jest przedrukiem pism zagranicznych, mówi o polskich realiach przyjaznym, literackim językiem. Proponuje mądrą rozrywkę, uczy przez zabawę, wspomaga rozwój...Data dostępności:
Data publikacji: