mysla
Liczba pozycji: 35
Bogaty albo biedny – audiobook
T. Harv Eker
Jak to jest, że jedni się bogacą a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu – należy go rozpoznać i skorygować – wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Taei. Nieznane lądy – ebook
B.D. Walewska
Kiedy odwiedzają cię goście, otwórz dla nich swój dom i serce”. Tak myślą i czują mieszkańcy Taei od pokoleń. Z otwartymi ramionami witają przybyszów z dalekiego kraju, Esenii. Okazuje się, że goście przybywają po to, by niszczyć, gwałcić i zabijać. Czas zatem zmienić zasady, wyzbyć się skrupułów i zapomnieć o litości. Czas zaprosić ich do tańca z ogniem. Wbić ostrze w samo serce, a wino zastąpić...Data dostępności:
Data publikacji:
Czarny, biały, pragnienie i inne odcienie życia – ebook
Michał Kuśmierowicz
Cieszę się, że okładka przyciągnęła twoją uwagę. Teraz nie bój się zajrzeć do środka, a potem zabrać tę książkę do domu. Napisałem ją właśnie z myślą o Tobie i twoim pragnieniu, aby poczuć się wolnym. A jeśli kiedykolwiek się spotkamy, z chęcią odpowiem na każde twoje pytanie, jeśli pokażesz mi podkreślony wątek. O ile masz na tyle odwagi, by mazać po książkach... AutorData dostępności:
Data publikacji:
Imperium Galaktyczne Część 2: Prądy przestrzeni – ebook
Isaac Asimov
Cykl „Imperium Galaktyczne” Część druga. Nad planetą Florinia mieszkają w luksusowych warunkach Posiadacze z Sarku. Sami jednakże Florińczycy bytują na powierzchni ojczystej planety, gdzie nieustannie harują, wytwarzając cenny kyrt, który zapewnia bogactwo ich sarkańskim panom. Pracownicy nie myślą nawet o buncie czy rewolucji, bo już nie znają pojęcia wolności. W ich społeczności żyje także uważany...Data dostępności:
Data publikacji:
Chciałbym, żebyś mnie napisała – audiobook
Hanka V. Mody
Lubię ciszę i krzyk. Ciszę, bo pozwala się wyłączyć i unieść na skrzydłach w refleksję. Krzyk – bo jest wielopiętrowy. Opowiadania Hanki V. Mody są jednocześnie krzykiem i ciszą. Mrocznym korytarzem i kawałkiem światła. Jeszcze powietrze będziemy w nich przenikać albo przeklinać. Rwać na strzępy wyobraźnię. Balansować. Na krawędzi wódki albo w czerwieni ust o pożądaniu. "Chciałbym, żebyś mnie napisała"...Data dostępności:
Data publikacji:
Nauczyciel sztuki – ebook
Wojciech Kłosowski
Nauczyciel Sztuki to krwista i przewrotna powieść płaszcza i szpady, ale także coś więcej. To spotkanie z prawdziwym mistrzem – takim, o jakiego spotkaniu marzymy przez całe życie. To wciągający labirynt przygód i intryg, w których szermuje się nie tylko mieczem, szablą i trucizną, ale także myślą. Zobacz, jak okrutny fanatyzm walczy z mądrością, miłością, tolerancją – i odkryj, co z tym wszystkim...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga Startupu. Metoda sukcesu – audiobook
Eric Ries
Droga startupu. Metoda sukcesu Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów , tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale...Data dostępności:
Data publikacji:
Impuls. Wydanie finalne – audiobook
Richard H. Thaler Cass R. Sunstein
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki i rządy - i dzięki temu stał się jedną z najważniejszych książek XXI wieku. Aktualne wydanie finalne oferuje bogactwo ...Data dostępności:
Data publikacji:
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook
Wojciech Aleksander
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: