mylnego
Liczba pozycji: 5
LUST: Ogniste spojrzenia 1: Jonna - opowiadanie erotyczne – audiobook
Sofia Fritzson
Jonna jest młodą matką dwojga nastolatków. Pracuje w centrum ogrodniczym i regularnie sprzedaje kwiaty sąsiadowi Alexowi, sądząc, że robi to dla swojej dziewczyny. Jednak nic bardziej mylnego. Kiedy Alex prosi ją, by przyszła do niego, zostaje mile zaskoczona.Data dostępności:
Data publikacji:
Dzień prawdy – audiobook
Anna M. Brengos
Rodzina Nowaków, chcąc odpocząć od interesów i miejskiego gwaru, przeprowadza się do nowej willi na wieś. Miało być cicho i spokojnie. Nic bardziej mylnego... Nad wsią zawisła rzucona cztery wieki temu klątwa. Działa przez jeden dzień w roku. Rodzice dezerterują przed nią w popłochu. Na placu boju zostają Babcia i Zuzanna. W ich beztroskie życie wkradają się działania lokalnej mafii. Kim jest ofiara...Data dostępności:
Data publikacji:
3 x „tak" - lesbijskie opowiadanie erotyczne – audiobook
Ruth Ross
„Cała w rumieńcach przemierzałam salę, rozglądając się jeszcze chętniej. Na początku myślałam, że ludzie, którzy tutaj oddają sobie wiele czułości, są doskonali. Nic bardziej mylnego! Wiele osób wyglądało... całkowicie normalnie. Mężczyźni i kobiety o różnych kształtach i ekspresji kochali się ze sobą i to wszystko niesamowicie mnie podniecało. I uspokajało chaotyczny umysł, który cały czas wkręcał...Data dostępności:
Data publikacji:
Czekam w pokoju 206 – audiobook
Ewelina Dobosz
Pokoje hotelowe bywają świadkami niejednej gorącej nocy. Jakie tajemnice skrywają tym razem? Michał, menedżer hotelu w Krakowie, ostatnio był nieco zbyt... niegrzeczny. Jego nieodpowiedzialne zachowanie spowodowało, że szef zdecydował się oddelegować go do pracy w innej placówce, aż w Zakopanem. To jego ostatnia szansa, by się zrehabilitować. Ale czy podupadający hotel nie będzie dla Michała zbyt...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji: