myśli
Liczba pozycji: 321
Myśli – ebook
Charles-Louis de Secondat de Montesquieu
Dzieło Charles-Louis de Secondat de MontesquieuData dostępności:
Data publikacji:
TOXIC – ebook
Joanna Jankiewicz
Poradnik ten okaże się niezbędny dla osób, którym nie jest obca toksyczna miłość. Pomoże im w pierwszych fazach rozstania i nauczy, jak więcej nie popaść w takie zauroczenie. Pracownicy dużych i małych korporacji także bardzo skorzystają -- nauczą się, jak nie dać się wykorzystywać i jak asertywnie reagować w przypadku spotkania z taką osobą. Lektura pomoże uświadomić sobie i innym, co dzieje się z...Data dostępności:
Data publikacji:
MNEMObiznes – ebook
Andrzej Bubrowiecki
Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Finansowa twierdza – ebook
Daniel Wilczek
"Finansowa twierdza" to kolejna już książka Daniela Wilczka, która przeniesie się Cię w świat królów i zamków. To, co o finansach wiedzieli dawni mędrcy, ma zastosowanie dzisiaj. Dzięki publikacji m.in.: - dowiesz się o czterech życiowych drogach i zdecydujesz, którą chcesz podążać; - dowiesz się całej prawdy o pieniądzach; - dowiesz się, jak inwestować w wartość; - poznasz drogi do bogactwa i...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozytywny egoista – ebook
Ewelina Golba
POZYTYWNY EGOIZM Gdy przestaniesz wreszcie zwracać zbytnią uwagę na to, co myślą i mówią inni, znajdziesz wreszcie to, co chcesz robić tylko dla siebie i poczujesz się z tym wspaniale. Wtedy przestaniesz błądzić po omacku, zmieniać stale zainteresowania, pracę czy partnerów. To sprawi, ze zrozumiesz, czego chcesz TY – a nie inni. To sprawi, że skończy się Twój konflikt wewnętrzny, z którego wynikały...Data dostępności:
Data publikacji:
Finansowy Geniusz – ebook
Daniel Wilczek
Gdy uniezależnisz napływ pieniędzy od włożonej w ich zdobycie pracy, wtedy dopiero zaczniesz się naprawdę bogacić. "Finansowy geniusz" Daniela Wilczka daje kompletne rozwiązanie podstawowych problemów z budowaniem finansowej niezależności. Są to porady z wielu różnych źródeł i praktyczne do bólu. CO CIEKAWEGO ZNAJDZIESZ W TEJ KSIĄŻCE? 1. Odkryjesz, "jak przejąć kontrolę nad swoim życiem". 2. Otrzymasz...Data dostępności:
Data publikacji:
Armia cesarza – ebook
Daniel Wilczek
Poddawanie się emocjom niweczy nawet najlepsze plany. Czy jesteś inwestorem na GPW lub rynku FOREX, czy też po prostu masz zamiar spokojnie realizować swoje zamierzenia - prędzej czy później dopadną cię emocje i będą próbowały wymusić na tobie nieprzemyślane działania. Problem nie leży w tym, co wiesz, lecz znacznie głębiej. To oznacza, że żaden "suchy" podręcznik nie pomoże Ci w opanowaniu emocji. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowa kwalifikacyjna – ebook
Marcin Wiśniowki
Rozmowa kwalifikacyjna to nie jest zwykła formalność. Odpowiedzi, jakich udzielisz rekruterowi, zadecydują o tym, czy zobaczy on w Tobie idealnego kandydata na proponowane stanowisko, czy może beznadziejny przypadek, którym nie warto sobie zawracać głowy. Postaw się przez chwilę na miejscu pracodawcy, który potrzebuje pracownika. Z setek kandydatów musi wybrać tego jednego, z którym ma zamiar związać...Data dostępności:
Data publikacji:
Manipulacja neuroperswazyjna – ebook
Jacek Ponikiewski
Każdy z nas może odkryć swoje siły wpływu, istnienia których nawet się nie domyślał. Ten, kto potrafi bezpośrednio wpływać na umysł drugiego człowieka, wpływa na jego decyzje. Może na przykład przyspieszyć bicie jego serca albo wręcz przeciwnie, uspokoić go w stresującej sytuacji. Ale to dopiero początek! Możliwości są znacznie większe. Co powiesz na prowadzenie rozmowy w taki sposób, by notorycznego...Data dostępności:
Data publikacji:
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji: