mobile
Liczba pozycji: 4
E<E>E — Formuła Wszystkiego „Perpetuum Mobile” – ebook
Mn. Kosiński Imanuel Alex
Książka „FREE Energy & perpetuum Mobile” to kolejna pozycja z cyklu, formuła wszystkiego EE autor Mn. Elia analizuje (często w formie ciekawych dialogów) fenomen wolnej energii. Równolegle bada zasadę ciągłego ruchu — rodzaj perpetuum mobile — poruszaną ekonomicznymi silnikami. Z logicznego punktu widzenia świat stworzył perpetuum mobile już dawno, ale jeszcze nikt nie wprowadził jej w życie. Elia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume II. Legal Aspects of FinTech – ebook
Elisabetta Bani Beata Pachuca-Smulska Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Monografia traktuje o wykorzystywaniu nowych technologii informatycznych na potrzeby rynku finansowego. Zagadnienie to omawiane jest z perspektywy prawnej oraz ekonomicznej, w oparciu o przepisy krajowe oraz europejskie. Analizie poddano najważniejsze problemy prawne jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii, jak również potencjalne zagrożenia oraz ewentualne nadużycia, które mogą mieć miejsce...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling – audiobook
Marek Stączek
Spis treści 1. Wprowadzenie w temat storytellingu. 2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy. 3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu. 4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii. 5. Rozdział 3 Podróż bohatera. 6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie. 7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy. 8. Rozdział 6 Storytelling...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: