mobile
Liczba pozycji: 6
Wielka porażka małego systemu – ebook
Michał Walendowski
Jak to możliwe, że jedna z największych firm na świecie, której flagowym i najbardziej rozpoznawalnym produktem jest system operacyjny na komputerach osobistych, dominujący od dekad na rynku, przegrywa w świecie smartofnów we własnej grze? Czym był Windows Phone i Windows 10 Mobile? Jak to możliwe, że przegrał z iOS i Androidem, stając się jedną z najbardziej spektakularnych porażek w świecie tech...Data dostępności:
Data publikacji:
Do ostatniej kropli krwi – audiobook
Monika Cieluch
Jest taka walka, której nie możesz przegrać! On - wychowany w patologicznej rodzinie zdobywa świat pięściami. Ona - wrażliwa i zdolna fotografka, poszukuje modela do swojego projektu artystycznego. Kiedy drogi Leo i Nasturcji się przetną, cały świat stanie w ogniu. Coraz silniejsze pożądanie, seks tak zmysłowy, że niemal nierealny i pragnienie, by wciąż sięgać po więcej… Ale przeszłość w...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Kochaj mnie szeptem – audiobook
Anna Dąbrowska
Istnieje seks, który rani, i seks, który leczy. Gabrysia jest nieśmiałą, pełną kompleksów studentką polonistyki. Wierzy w miłość, ale nie wierzy, że jakikolwiek mężczyzna mógłby zainteresować się nią na poważnie. Do czasu, kiedy na przekór swojej despotycznej matce postanawia związać się z żołnierzem, który brał udział w misji w Afganistanie. Młoda para szybko staje na ślubnym kobiercu, ale niedługo...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling – audiobook
Marek Stączek
Spis treści 1. Wprowadzenie w temat storytellingu. 2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy. 3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu. 4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii. 5. Rozdział 3 Podróż bohatera. 6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie. 7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy. 8. Rozdział 6 Storytelling...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: