mobile
Liczba pozycji: 10
Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną – ebook
Sylwia Żółkiewska Małgorzata Rycharska Noemi Gryczko
Nowe technologie / Biznes Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika i dlaczego warto tworzyć makiety funkcjonalne? Idealnie trafiłeś - trzymasz w rękach książkę, która odpowie na wszystkie te pytania! Znajdziesz tu również informacje dotyczące kosztów stworzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
The Sims Mobile - poradnik do gry – ebook
Natalia "N.Tenn" Fras
Poradnik do gry The Sims Mobile zawiera praktyczne porady, które pomogą ci w czasie gry. Dowiesz się jak stworzyć Sima, jak zbudować mu dom oraz jaką pracę najlepiej mu wybrać. Poradnik zawiera również informacje o tym co robić, żeby szybko levelować, jak zdobywać energię i jak rozwijać rodzinę swojego sima. Dzięki temu poradnikowi będziesz wiedział co dokładnie wykonać, aby zapewnić swojemu simowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook
Robert Stępowski
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...Data dostępności:
Data publikacji:
Angry Birds Space - poradnik do gry – ebook
Artur "Arxel" Justyński
Poradnik do gry Angry Birds Space pomoże z powodzeniem ukończyć każdy z etapów osiągając przy tym trzy gwiazdki na poszczególnych planszach. Ponadto w opracowaniu znalazły się szczegółowe opisy bonusowych misji, a całość wzbogacają liczne obrazki. Skrócona wersja spisu treści: -[Poradnik do gry] Angry Birds Space -[Pig Bang] Level 1 - 1, 2 -[Pig Bang] Level 1 - 3 -[Pig Bang] Level 1 - 4 -[Pig Bang]...Data dostępności:
Data publikacji:
F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry – ebook
Jakub "Kentril" Żuraw
Poradnik do gry FEAR: Extraction Point to opis przejścia tego dodatku, zawierający dokładne wskazówki dotyczące przebiegu każdej walki oraz metody radzenia sobie podczas poszczególnych strzelanin. Skrócona wersja spisu treści: -Wstęp -Interwał 01 -Konsekwencje (1) -Konsekwencje (2) -Przerzut (1) -Przerzut (2) -Interwał 02 -Zasadzka -Holiday -Pustka -Interwał 03 -Stacja końcowa (1) -Stacja końcowa...Data dostępności:
Data publikacji:
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry – ebook
Piotr "Ziuziek" Deja
Poradnik do first person shootera p.t. F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) zawiera dokładny opis przejścia gry, ze wskazaniem miejsc wszystkich przedmiotów i przeciwników. do tego dochodzą wskazówki, jak poradzić sobie w określonych walkach. Skrócona wersja spisu treści: -Wstęp -Interwał 01 -Punkt początkowy (1) -Punkt początkowy (2) -Interwał 02 -Pierwsze spotkanie (1) -Pierwsze spotkanie (2) -Pierwsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook
Phil Barden Rory Sutherland
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: