mobile
Liczba pozycji: 12
Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną – ebook
Sylwia Żółkiewska Małgorzata Rycharska Noemi Gryczko
Nowe technologie / Biznes Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika i dlaczego warto tworzyć makiety funkcjonalne? Idealnie trafiłeś - trzymasz w rękach książkę, która odpowie na wszystkie te pytania! Znajdziesz tu również informacje dotyczące kosztów stworzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Oh, my God! Sezon liceum – ebook
Vera York
Burza hormonów, tony kompleksów i... zakazana miłość! Kompleksy i burza hormonów to domena wszystkich nastolatek, niezależnie od epoki, w której żyją. To wtedy odczuwamy świat najbardziej - zarówno pozytywne emocje, jak i porażki. Oh my God! to kwintesencja świata nastolatki, opisywana oczami i uczuciami szesnastoletniej Sary, która odkrywa pasję śpiewania - najskuteczniejszą odtrutkę na codzienne...Data dostępności:
Data publikacji:
Etalianek z Leśnej Krainy – ebook
Aleksandra Sztorc
Zobacz, jak zwykłe rzeczy stają się niezwykłe! Etalianie to małe, leśne skrzaty, wiodące spokojne życie na wyspie Eternia, w osadzie zwanej Leśną Krainą. Kiedy troje spośród nich: Alian, Karika i Beatrykus zupełnie przypadkiem znajdują w lesie plecak należący do człowieka, a w nim niezwykły list do dziewczynki o imieniu Miriam, ich sielankowa codzienność zostaje nagle zakłócona. Mimo strachu...Data dostępności:
Data publikacji:
Baśnie czterech królestw – ebook
Katarzyna Pająk-Zjawińska Miłka Zjawińska
Wejdźcie do Czterech Królestw, gdzie rządzą przygody i magia! Czterej królowie i jedna Kraina. Tutaj życie upływa w zgodzie i przyjaźni - aż do dnia, w którym Miran, najmłodszy z władców, zabija podczas polowania królową kruków. Na jego ród spada klątwa. Kilka wieków później potomkowie zabójcy otrzymują jednak szansę, by odwrócić zły czar. Czy dziecięca wiara i przyjaźń wystarczą? Jak potoczą się...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Mały Biały Książe i Czarna Wiedźma – ebook
Dotota Bindarowska
Magiczna opowieść o sile przyjaźni i potędze miłości. Mały Biały Książę żył szczęśliwie w swoim królestwie, którym władali kochani przez wszystkich poddanych Biały Król i Biała Królowa. Chłopcem opiekowała się Biała Wróżka, dzień i noc chroniąc go przed Czarną Wiedźmą, której serce pod wpływem zazdrości i rozpaczy zamieniło się w kamień. Pewnego dnia, tuż po siódmych urodzinach Księcia, Czarnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Pilny na tropie. Tajemnica Canaletta – ebook
Adam Michejda
POWIEŚĆ PRZYGODOWA DLA MŁODZIEŻY Słynny redaktor Rafał Pilny powraca. Po rozwiązaniu zagadki „Skarbu Getta” reporter i jego młodzi pomocnicy prowadzą nowe śledztwo - muszą rozwikłać tajemnicę kradzieży z warszawskiego Zamku Królewskiego słynnego obrazu Bernarda Bellotta, zwanego Canalettem. Razem z ekipą Pilnego tropem złodziei ruszamy do Włoch na najpiękniejszy wyścig świata - Mille...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook
Robert Stępowski
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...Data dostępności:
Data publikacji:
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook
Phil Barden Rory Sutherland
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji: