mobi
Liczba pozycji: 5
Opowiadania z piaskownicy – audiobook
Renata Piątkowska
Kolejne przygody Tomka, znanego z Opowiadań dla przedszkolaków . Codzienne życie niesie naszemu bohaterowi wiele przygód i przeżyć, na ogół zupełnie niezrozumiałych dla dorosłych. Wydanie dostępne w nowej wersji formatu MOBI .Data dostępności:
Data publikacji:
RÓŻNIA i inne opowieści ze wsi obok – ebook
Mirosław Miniszewski
Różnia i inne opowieści ze wsi obok.Mirosław Miniszewski -Ebook(epub + mobi) Pamiętacie opowieści o miejscu, gdzie tuż za miedzą żyją pogańskie zjawy i znachorki, na bagnach bez wieści giną urzędnicy, a nawiedzone karuzele mordują wysłanników ministerstwa? Oto etap drugi ekscytującej wyprawy na Podlasie, gdzie licho nie śpi, zło mocuje się z dobrem, a na straży odwiecznych prawd stoją pierwotne duchy....Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki wywierania wpływu. Jak inspirować siebie i innych – audiobook
Brian Tracy Dan Strutzel
Chcesz mieć pewność, że nikt nie będzie miał większego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, by bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najlepsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale firmy? Z tej nowatorskiej książki dowiesz się, jak to zrobić. Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Zgromadzona...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści ze wsi obok – ebook
Mirosław Miniszewski
Po najoryginalniejszej audiobookowej premierze tej wiosny, przyszedł czas na „Opowieści ze wsi obok” w wersji ebooka! Tuż za miedzą żyją pogańskie zjawy i znachorki, na bagnach bez wieści giną urzędnicy, a nawiedzone karuzele mordują wysłanników ministerstwa… Ebook „Opowieści ze wsi obok” to raz pełna humoru, raz mroczna, a zawsze ekscytująca podróż na Podlasie, gdzie licho nie śpi, zło mocuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: