mobi
Liczba pozycji: 5
Opowiadania z piaskownicy – audiobook
Renata Piątkowska
Kolejne przygody Tomka, znanego z Opowiadań dla przedszkolaków . Codzienne życie niesie naszemu bohaterowi wiele przygód i przeżyć, na ogół zupełnie niezrozumiałych dla dorosłych. Wydanie dostępne w nowej wersji formatu MOBI .Data dostępności:
Data publikacji:
Adolf Chrystus. Dychotomia ludzkich dążeń – ebook
Ryszard Krupiński
Miło mi oddać w ręce Czytelników kolejną książkę, którą zapowiadałem w roku ubiegłym. Stanowi ona zbiór refleksji i rozważań dotyczących rozwoju człowieka w najbardziej fundamentalnych obszarach życia. Zasadniczą treścią są dychotomie i kontrasty tkwiące w ludzkiej naturze, w szczególności oscylujące wokół osi miłość-nienawiść, być-mieć, pycha-pokora, siła-słabość, sukces-porażka, wiara-ateizm, początek-koniec....Data dostępności:
Data publikacji:
Słownik psychologiczny. Leksykon ludzkich zachowań – ebook
Agata Jankowiak Ryszard Krupiński
Oddajemy w Państwa ręce dwuczęściowy Słownik psychologiczny. Leksykon ludzkich zachowań , który opracowany został zarówno jako prezentacja i interpretacja opisowa, jak i słownikowa. Przeznaczony jest dla wszystkich, którzy interesują się szeroko pojętą psychologią, a zwłaszcza dynamiką ludzkich zachowań i ich przyczyn. Pierwszą częścią jest poszerzona interpretacja 60 najczęstszych ludzkich postaw...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki wywierania wpływu. Jak inspirować siebie i innych – audiobook
Brian Tracy Dan Strutzel
Chcesz mieć pewność, że nikt nie będzie miał większego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, by bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najlepsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale firmy? Z tej nowatorskiej książki dowiesz się, jak to zrobić. Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Zgromadzona...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: