mirek
Liczba pozycji: 3
Siła narracji marketingowej – ebook
Mirosław Bujko Sebastian Hejnowski
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwestuj we własny dług – ebook
Sławomir Śniegocki
Przyznasz, że jest wielce ryzykowne zatytułować książkę „Inwestuj we własny dług”. Już widzę wszystkich sceptyków, którzy potraktują to jako brak fachowej wiedzy, mówiąc: „Co za brednia. Dług to dług, inwestycja to inwestycja. Koniec kropka.” Wraz z autorem postanowiliśmy jednak zostać przy swoim i sprowokować sceptyków do myślenia. Wiesz dlaczego? Po prostu uważamy, że... na naszym rynku brakuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Fundusze unijne i europejskie – ebook
Anna Szymańska
Wiesz już, ile dostanie Twoja firma z 90 mld euro, które otrzyma Polska z kasy UE w latach 2007–2013? Odpowiedź na to pytanie zależy w ogromnym stopniu od Ciebie. Jeśli podejdziesz na poważnie do pozyskiwania środków unijnych, Twoja firma może dostać potężny zastrzyk finansowy. Musisz się jednak wiele nauczyć, zanim zaczniesz pisać naprawdę skuteczne wnioski i otrzymywać silne wsparcie finansowe...Data dostępności:
Data publikacji: