metoda
Liczba pozycji: 116
Lean w biurze i w usługach – ebook
Drew Locher
Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
David Copperfield. WYDANIE DWUJĘZYCZNE – ebook
Charles Dickens
Wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie. David Copperfield autorstwa słynnego Charlesa Dickensa to wielowątkowa powieść obyczajowa, opowiadająca losy wrażliwego dziecka, a potem dorastającego młodzieńca. Dickens z typową dla siebie przenikliwością obnaża problemy społeczne XIX-wiecznej Anglii, wprowadza do swojej historii niesamowicie barwnych bohaterów, wzrusza i skłania do refleksji. To z pewnością...Data dostępności:
Data publikacji:
Świerszcz za kominem. WYDANIE DWUJĘZYCZNE polsko-angielskie – ebook
Charles Dickens
Wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie. W czasach Charlesa Dickensa, gdy zimą gromadzono się całymi rodzinami w ciepłych domach, centralnym pomieszczeniem była kuchnia. Za kominem cykał chroniący się przed zimą świerszcz, podszeptywał czasem swoje dobre rady. Pomógł i tym razem. Mimo upływu dziesiątek lat „Świerszcz za kominem” nadal jest uniwersalną opowieścią o miłości, która nigdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Test Marshmallow – ebook
Walter Mischel
Badacz pokazuje dziecku słodką piankę marshmallow i daje mu wybór: możesz zjeść tę piankę od razu albo zaczekać i dostać dwie pianki za jakiś czas. Co zrobi badane dziecko? Jakie będą implikacje tego wyboru dla jego przyszłego życia? Legendarny test Waltera Mischela, określany mianem testu cukierkowego, dowiódł, że zdolność do odraczania gratyfikacji jest warunkiem udanego, satysfakcjonującego życia:...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji:
Kalejdoskop 04/2021 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Temat numeru: Ciało w ruchu. U tancerzy rozwijają się cechy, których w podobnym nasileniu nie mają nawet sportowcy. Choreografia stała się narzędziem, z którego korzystać można także poza tańcem. Z kolei w sztukach plastycznych, jak twierdzi Dominik Woźniak, najważniejsza jest prostota formy – przekaz powinien być na tyle bezpośredni, by móc wyrazić odpowiednie emocje. A piosenka, według Andrzeja Poniedzielskiego,...Data dostępności:
Data publikacji: