mediach
Liczba pozycji: 77
Video marketing w mediach społecznościowych – ebook
Robert Stępowski
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zarabiać na Instagramie – ebook
E. Markiewicz
W niniejszym materiale znajdziesz garść informacji o tym jak odnieść sukces w mediach społecznościowych i zacząć z tego czerpać zyski. Całość oparta na własnych doświadczeniach w prowadzeniu bookstagrama.Data dostępności:
Data publikacji:
Twitteratura na pohybel cwaniakom – ebook
Oktawian Bulanowski
Tweety o Polsce i Polakach, gorzki i zarazem ironiiczny opis rzeczywistości polskiej. Poezja nowatorska pod względem formalnym, inspiruje się współczesną formą komunikacji w mediach społecznościowych.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić – ebook
Andrzej Kwaśniewski
Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.Data dostępności:
Data publikacji:
Przełamując Kłamstwo: Jak Wykrywać Manipulację i Radzić Sobie z Kłamstwamia – ebook
Alan Coleger
Książka omawia zarówno werbalne, jak i niewerbalne sygnały kłamstwa. Przedstawia techniki wykrywania kłamstw oraz strategie radzenia sobie z nimi w życiu codziennym i relacjach interpersonalnych. Książka zagłębia się w etyczne aspekty wykrywania kłamstw oraz analizuje występowanie manipulacji w mediach, polityce i reklamach. Przedstawia chwyty marketingowe i propagandowe wykorzystywane do manipulacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki Prawdy: Przewodnik po Kłamstwach i Manipulacji – ebook
Alan Coleger
Książka przedstawia różnorodne aspekty kłamstw i manipulacji w życiu codziennym. Opisuje skuteczne strategie radzenia sobie z kłamstwami oraz omawia kwestie związane z etyką wykrywania kłamstw. Analizuje kłamstwa w relacjach interpersonalnych, mediach, polityce oraz techniki manipulacji stosowane w marketingu i propagandzie. Zawiera praktyczne wskazówki, jak rozpoznawać i zapobiegać manipulacji oraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Poprzednia lokatorka – ebook
Eliza Żak
Tomik poezji „Poprzednia lokatorka” to zbiór wierszy publikowanych przez autorkę na blogu lub w mediach społecznościowych w latach 2015—2023. Motywem przewodnim zbioru jest odbiór świata zewnętrznego z jego urokami i brzydotą, z cierpieniem i miłością, a także kryzys utraty. Wiersze są ekspresyjne, emocjonalne, „żywe”, świetnie oddają talent literacki autorki. Kalejdoskop emocji skanalizowany w utworach...Data dostępności:
Data publikacji:
Między Słowem a Faktem: Manipulacje Władzy i Mediów – ebook
Alan Coleger
Autor zgłębia naturę kłamstw w różnych sferach życia, od drobnych kłamstewek w codziennej rutynie po złożone manipulacje w relacjach interpersonalnych. Omawia strategie radzenia sobie z kłamstwami oraz etyczne aspekty wykrywania nieprawdy. Zagłębiając się w kłamstwa obecne w mediach i polityce, odsłania kulisy manipulacji i wykorzystania chwytów marketingowych w reklamach. To subtelna analiza ludzkiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Sportowy dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Harasymów-Romańczuk Joanna Łyszczarz Karolina Małysz-Czyż Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Anna Puławska Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek
Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji: