Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media na rynku

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie – ebook

    red. Marian Gierula  

    Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym.Druga część artykułów skupia się na zależnościach i relacjach środków masowego przekazu z innymi sferami życia.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,85 zł 26,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,85 zł

    Więcej

    • PDF
  • Français Présent – e-wydanie – 2/2024
    BestsellerCENA NEXTO

    Français Présent – e-wydanie – 2/2024

    Français Présent to jedyny taki magazyn na rynku tworzony dla fanów kultury francuskiej przez francusko-polski zespół redakcyjny. Każdy numer dostarcza wielu interesujących tekstów. Więcej: francais.edu.pl Uwaga: e-wydania nie zawierają płyt CD/DVD, kuponów rabatowych itp. dołączanych do wydań papierowych.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,01 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,90 zł

    Więcej

    Ocena: 4.7 (6 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
  • Italia Mi piace! – e-wydanie – 2/2024
    BestsellerCENA NEXTO

    Italia Mi piace! – e-wydanie – 2/2024

    Italia Mi piace! to jedyny taki magazyn na rynku tworzony dla fanów kultury włoskiej przez włosko-polski zespół redakcyjny. Każdy numer dostarcza wielu interesujących tekstów. Więcej: italiamipiace.pl Uwaga: e-wydania nie zawierają płyt CD/DVD, kuponów rabatowych itp. dołączanych do wydań papierowych.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,01 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,90 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Pisma poradnikowe dla kobiet na polskim rynku prasowym. Perspektywa retoryczna – ebook

    Monika Worsowicz  

    Autorka tej interdyscyplinarnej monografii przybliża zastosowanie narzędzi retorycznych i prasoznawczych w badaniu polskiej prasy poradnikowej dla kobiet. Opierając się na egzemplifikacjach z dziesięciu tygodników i miesięczników, m.in. „Tiny”, „Przyjaciółki”, „Kobiety i Życia” oraz „Olivii”, ukazuje mechanizmy konstruowania wizerunku nadawcy, strukturowania przekazu oraz modelowania odbiorcy. Omówienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreatywność językowa w marketingu – ebook

    Katarzyna Burska   Bartłomiej Cieśla  

    Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook

    Małgorzata Koszembar-Wiklik   Marek Krannich  

    Tworzenie układów komunikacji, z punktu widzenia relacji student – wykładowca, to proces relacji systemowych, nieprzebiegających linearnie, pochłaniający czasami wiele psychicznego zaangażowania i uwagi. Komunikacja wykładowcy – studenci rzutuje na postrzeganie organizacji zarówno przez głównych interesariuszy, jak i szersze otoczenie, nie może więc abstrahować od nowych technologii komunikacyjnych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,44 zł 20,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,44 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Literatura i media po 1989 roku – ebook

    Maryla Hopfinger  

    Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny – ebook

    Zofia Sawicka  

    Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego i sfery publicznej na Bliskim Wschodzie nie zakończył się wraz z ustaniem ulicznych protestów. Książka przeznaczona nie tylko dla badaczy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook

    Renata Zarzycka  

    Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnych mediów. Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem „cyfryzacji”, „konwergencji mediów” oraz „mediatyzacji”. Porusza temat pracy dziennikarzy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Telewizja lokalna w upowszechnianiu kultury regionalnej – ebook

    Agnieszka Roguska  

    Książka jest pionierską pozycją na rynku podejmującą zagadnienia lokalnej telewizji kablowej w kontekście upowszechniania kultury regionalnej. Osadzona jest na gruncie pedagogiki kultury, teorii edukacji medialnej i regionalnej. Autorka podejmuje ważne społecznie i pedagogicznie zagadnienia związane z opisaniem potencjałów oraz specyfiki funkcjonowania telewizji lokalnej w regionie i funkcji, jakie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,51 zł 23,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,51 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA