media na rynku
Liczba pozycji: 13
Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie – ebook
red. Marian Gierula
Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym.Druga część artykułów skupia się na zależnościach i relacjach środków masowego przekazu z innymi sferami życia.Data dostępności:
Data publikacji:
Polski kodeks honorowy – audiobook
Władysław Boziewicz
Kodeks Boziewicza lub Polski Kodeks Honorowy, to zbiór zasad dotyczących pojedynków i postępowania honorowego. Zamysłem autora było uwspółcześnienie niektórych zapisów tak, aby pojedynki odbywały się w sposób przemyślany i powodowały najmniejszy uszczerbek na zdrowiu. Boziewicz często zwraca również uwagę, na bezpodstawne przyjmowanie niektórych zasad, wywodzących się z sąsiednich krajów w tym Niemiec....Data dostępności:
Data publikacji:
Pisma poradnikowe dla kobiet na polskim rynku prasowym. Perspektywa retoryczna – ebook
Monika Worsowicz
Autorka tej interdyscyplinarnej monografii przybliża zastosowanie narzędzi retorycznych i prasoznawczych w badaniu polskiej prasy poradnikowej dla kobiet. Opierając się na egzemplifikacjach z dziesięciu tygodników i miesięczników, m.in. „Tiny”, „Przyjaciółki”, „Kobiety i Życia” oraz „Olivii”, ukazuje mechanizmy konstruowania wizerunku nadawcy, strukturowania przekazu oraz modelowania odbiorcy. Omówienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność językowa w marketingu – ebook
Katarzyna Burska Bartłomiej Cieśla
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook
Małgorzata Koszembar-Wiklik Marek Krannich
Tworzenie układów komunikacji, z punktu widzenia relacji student – wykładowca, to proces relacji systemowych, nieprzebiegających linearnie, pochłaniający czasami wiele psychicznego zaangażowania i uwagi. Komunikacja wykładowcy – studenci rzutuje na postrzeganie organizacji zarówno przez głównych interesariuszy, jak i szersze otoczenie, nie może więc abstrahować od nowych technologii komunikacyjnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Literatura i media po 1989 roku – ebook
Maryla Hopfinger
Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...Data dostępności:
Data publikacji:
Skandaliczne życie modelek 2 – audiobook
Monika Goździalska
Po szokującym finale pierwszej części "Skandalicznego życia modelek" zapraszam Was do następnej podróży – jeszcze głębiej w tajemniczy świat mody. Przygotujcie się na kolejne niezapomniane chwile, kiedy kurtyna się podniesie, a maski spadną, odsłaniając głęboko skrywane sekrety, które wstrząsną światem modelek i miss… Na ile są one wolne w swoich wyborach, a na ile rządzą nimi wpływowi mężczyźni? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny – ebook
Zofia Sawicka
Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego i sfery publicznej na Bliskim Wschodzie nie zakończył się wraz z ustaniem ulicznych protestów. Książka przeznaczona nie tylko dla badaczy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook
Renata Zarzycka
Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnych mediów. Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem „cyfryzacji”, „konwergencji mediów” oraz „mediatyzacji”. Porusza temat pracy dziennikarzy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Telewizja lokalna w upowszechnianiu kultury regionalnej – ebook
Agnieszka Roguska
Książka jest pionierską pozycją na rynku podejmującą zagadnienia lokalnej telewizji kablowej w kontekście upowszechniania kultury regionalnej. Osadzona jest na gruncie pedagogiki kultury, teorii edukacji medialnej i regionalnej. Autorka podejmuje ważne społecznie i pedagogicznie zagadnienia związane z opisaniem potencjałów oraz specyfiki funkcjonowania telewizji lokalnej w regionie i funkcji, jakie...Data dostępności:
Data publikacji: