media na rynku
Liczba pozycji: 19
Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie – ebook
red. Marian Gierula
Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym.Druga część artykułów skupia się na zależnościach i relacjach środków masowego przekazu z innymi sferami życia.Data dostępności:
Data publikacji:
Tworzyć gry – ebook
Patryk Polewiak
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie? Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu....Data dostępności:
Data publikacji:
Pisma poradnikowe dla kobiet na polskim rynku prasowym. Perspektywa retoryczna – ebook
Monika Worsowicz
Autorka tej interdyscyplinarnej monografii przybliża zastosowanie narzędzi retorycznych i prasoznawczych w badaniu polskiej prasy poradnikowej dla kobiet. Opierając się na egzemplifikacjach z dziesięciu tygodników i miesięczników, m.in. „Tiny”, „Przyjaciółki”, „Kobiety i Życia” oraz „Olivii”, ukazuje mechanizmy konstruowania wizerunku nadawcy, strukturowania przekazu oraz modelowania odbiorcy. Omówienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność językowa w marketingu – ebook
Katarzyna Burska Bartłomiej Cieśla
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Encyklopedia mediolingwistyki – ebook
Redakcja: Iwona Loewe
Tom 1 z serii Przewodniki naukowe pod redakcją Waldemara Czachura, Iwony Loewe, Artura Rejtera, Marty Wójcickiej Przez prawie 70 lat polscy językoznawcy prowadzili efektywne badania nad komunikacją za pośrednictwem mediów masowych. Mija dekada od ukazania się na rynku wydawniczym monografii Bogusława Skowronka Mediolingwistyka. Wprowadzenie (Kraków 2013), która dała tym badaniom nominację. Należy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook
Małgorzata Koszembar-Wiklik Marek Krannich
Tworzenie układów komunikacji, z punktu widzenia relacji student – wykładowca, to proces relacji systemowych, nieprzebiegających linearnie, pochłaniający czasami wiele psychicznego zaangażowania i uwagi. Komunikacja wykładowcy – studenci rzutuje na postrzeganie organizacji zarówno przez głównych interesariuszy, jak i szersze otoczenie, nie może więc abstrahować od nowych technologii komunikacyjnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Literatura i media po 1989 roku – ebook
Maryla Hopfinger
Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny – ebook
Zofia Sawicka
Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego i sfery publicznej na Bliskim Wschodzie nie zakończył się wraz z ustaniem ulicznych protestów. Książka przeznaczona nie tylko dla badaczy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Media i dziennikarstwo internetowe – ebook
Leszek Olszański
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy...Data dostępności:
Data publikacji:
Życie 3.0. Człowiek w erze sztucznej inteligencji – ebook
Max Tegmark
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na świat - wojny, prawo, zatrudnienie, przestępczość, relacje społeczne i nasze własne poczucie człowieczeństwa? Czy powinniśmy się obawiać wyścigu zbrojeń w zakresie broni autonomicznych, a może tego że maszyny całkiem nas zastąpią na rynku pracy? Powstanie sztucznej inteligencji ma większy potencjał do przekształcenia naszej przyszłości niż jakakolwiek inna technologia...Data dostępności:
Data publikacji: