media na rynku
Liczba pozycji: 11
Innowacyjne wrogie przejęcie – ebook
Aleksandra Kuźniar
Historia konfliktu, jaki zrodził się pomiędzy pewnymi spółkami na rynku windykacyjnym. Praktycznie nie było dnia, żeby media nie przedstawiały jakichś nowych informacji w tej sprawie. Spór był bardzo gorący i w tamtym okresie praktycznie nie schodził z czołówek portali czy gazet.Data dostępności:
Data publikacji:
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 – ebook
Monika Boguszewicz-Kreft
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Tworzyć gry – ebook
Patryk Polewiak
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie? Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu....Data dostępności:
Data publikacji:
Zwinny talent. Dziewięć kluczowych zasad wyboru pracowników, którzy przetrwają nadchodzące zmiany – ebook
Ralf Knegtmans
Pierwsza na polskim rynku książka, która mówi, jak krok po kroku przeprowadzić proces skutecznej rekrutacji pracownika. Uznany na całym świecie ekspert HR odkrywa tajemnice swojego warsztatu. Jeśli chcesz zatrudnić (i zatrzymać!) w swojej firmie ludzi, którzy poradzą sobie w tych trudnych i pełnych gwałtownych zmian czasach, ta książka powie Ci, jak to zrobić. Świat zmienia się w zawrotnym tempie...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawdziwy Anthony Fauci – ebook
Robert F. Kennedy
„Doktor Joseph Goebbels napisał, że: „Kłamstwo wypowiedziane raz pozostaje kłamstwem, ale kłamstwo wypowiedziane tysiąc razy staje się prawdą”. Bardzo wiele takich kłamstw słyszymy od Fauciego i jego popleczników. Robert F. Kennedy Jr. ukazuje całe dziesięciolecia szerzenia nieprawdy.”– Luc Montagnier, laureat Nagrody Nobla Książka obszernie i bezpośrednio opisuje kontrowersje wokół osoby doktora...Data dostępności:
Data publikacji:
Ludzie przeciwko ludziom – ebook
Jacek Santorski
Źle się ma nasz kraj - pisał zmarły niedawno brytyjski publicysta - Sposób w jaki żyjemy ma w sobie coś głęboko niewłaściwego. W świecie rynku, posiadania, ekonomicznego rachunku zysków i strat, gubimy idee wspólnego dobra, sprawiedliwości, społecznej harmonii. Do Polski przenikają wszystkie bolączki kapitalizmu, wraz z jego dobrodziejstwami. Dodajemy do tego swoje narodowe podziały i paranoje, podkręcane...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie winiarstwem i enoturystyką w Polsce - wino, konsument, social media – ebook
Anna Mazurkiewicz-Pizło
Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki jest procesem rozpoczętym w Polsce niedawno, bo zaledwie dekadę temu. Skłaniając się bardziej w stronę tego drugiego stanowiska można stwierdzić, że współczesne winiarstwo i enoturystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukces w Internecie. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2022. Część 1. Marketing Internetowy – ebook
Robert Duda
Naucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia! Zamień swoje plany związane z zarabianiem przez Internet w realny biznes poprzez skuteczny marketing internetowy. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w twojej firmie – ebook
Norbert Oruba
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...Data dostępności:
Data publikacji: