Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media na rynku

Liczba pozycji: 21
  • CENA NEXTO

    Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie – ebook

    red. Marian Gierula  

    Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym.Druga część artykułów skupia się na zależnościach i relacjach środków masowego przekazu z innymi sferami życia.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,85 zł 26,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,85 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Tworzyć gry – ebook

    Patryk Polewiak  

    Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie? Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,99 zł 9,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Pisma poradnikowe dla kobiet na polskim rynku prasowym. Perspektywa retoryczna – ebook

    Monika Worsowicz  

    Autorka tej interdyscyplinarnej monografii przybliża zastosowanie narzędzi retorycznych i prasoznawczych w badaniu polskiej prasy poradnikowej dla kobiet. Opierając się na egzemplifikacjach z dziesięciu tygodników i miesięczników, m.in. „Tiny”, „Przyjaciółki”, „Kobiety i Życia” oraz „Olivii”, ukazuje mechanizmy konstruowania wizerunku nadawcy, strukturowania przekazu oraz modelowania odbiorcy. Omówienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreatywność językowa w marketingu – ebook

    Katarzyna Burska   Bartłomiej Cieśla  

    Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Encyklopedia mediolingwistyki – ebook
    CENA NEXTO

    Encyklopedia mediolingwistyki – ebook

    Redakcja: Iwona Loewe  

    Tom 1 z serii Przewodniki naukowe pod redakcją Waldemara Czachura, Iwony Loewe, Artura Rejtera, Marty Wójcickiej Przez prawie 70 lat polscy językoznawcy prowadzili efektywne badania nad komunikacją za pośrednictwem mediów masowych. Mija dekada od ukazania się na rynku wydawniczym monografii Bogusława Skowronka Mediolingwistyka. Wprowadzenie (Kraków 2013), która dała tym badaniom nominację. Należy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,95 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook

    Małgorzata Koszembar-Wiklik   Marek Krannich  

    Tworzenie układów komunikacji, z punktu widzenia relacji student – wykładowca, to proces relacji systemowych, nieprzebiegających linearnie, pochłaniający czasami wiele psychicznego zaangażowania i uwagi. Komunikacja wykładowcy – studenci rzutuje na postrzeganie organizacji zarówno przez głównych interesariuszy, jak i szersze otoczenie, nie może więc abstrahować od nowych technologii komunikacyjnych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,44 zł 20,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,44 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Literatura i media po 1989 roku – ebook

    Maryla Hopfinger  

    Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Plagiat – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Plagiat – audiobook

    Maurycy Nowakowski  

    W trakcie manifestacji kulturalnej na wrocławskim rynku dochodzi do zamieszek. W starciu z agresywną grupą młodych narodowców ginie para studentów. Policja i media szybko wydają wyrok, uznając, że za tym przypadkowym zabójstwem stoją bojówkarze organizacji Serca Biało-Czerwone. Marcin Faron, młody dziennikarz tygodnika „Korespondent”, ma jednak wątpliwości. Rozpoczyna nieformalne dziennikarskie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny – ebook

    Zofia Sawicka  

    Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego i sfery publicznej na Bliskim Wschodzie nie zakończył się wraz z ustaniem ulicznych protestów. Książka przeznaczona nie tylko dla badaczy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Media i dziennikarstwo internetowe – ebook

    Leszek Olszański  

    Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 21

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA